Канівські водоканалівці розповіли про роботи, виконані підприємством впродовж останнього місяця
Повернутись
Цікаве на цю тему:
- Роз’яснення щодо створення та функціонування ОСББ
- До уваги споживачів електричної енергії!
- Ощадбанк знизив ставки за «теплими» кредитами для ОСББ
- Що не впливає на оформлення субсидії
- Повідомлення про намір КП “Управління ВКГ» здійснити зміну діючих тарифів з централізованого водопостачання, водовідведення та встановити тарифина послуги з постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньо будинкових систем)
- Приватизаційний аукціон з продажу об’єкту комунальної власності
- Оголошується конкурс з відбору виконавців послуг з виконання робіт із землеустрою на земельні ділянки розташовані в м. Каневі Черкаської області, по яким пропонується здійснити продаж права власності на земельних торгах
- Оголошено конкурс по здачі в оренду нежитлових приміщень
- Перелік заходів інвестиційної програми по Канівському комунальному підприємству теплових мереж на 2017 рік
Комунальне підприємство «Управління ВКГ» щодня працює над забезпеченням стабільного водопостачання та водовідведення нашого міста. По всьому місту аварійні бригади усувають пориви і витоки, а також ліквідують затори каналізації.
Так, у період з 21 квітня по 21 травня було виконано ряд робіт.
«Ліквідовано 16 пошкоджень на водопровідних мережах.
Прочищено 38 засмічень на каналізаційних мережах.
Здійснено мийку, чищення та хлорування резервуарів чистої води на насосній станції 206 Дивізії, в мікрорайоні Костянець, по вулицях: Московка, Монастирок, Підстінок, Ільєнка. Прохлоровані всі центральні водопровідні мережі міста – від насосної станції, що на 206 Дивізії до вул. Г Дніпра 49 і зупинки «Наша Ряба».
Завершені роботи з прокладання 90 м. трубопроводу по вул. Павла Гарячого.
Промито водопровідні мережі від іржавого осаду на вул. 206 Дивізії, вул. Енергетиків 4,6,8, вул. Героїв Дніпра, вул. Кошового, вул. Шевченка.
Введено в експлуатацію на літній період резервуар чистої води по вул. Бузницького.
В той же час диспетчери підприємства цілодобово контролюють роботу водяних, каналізаційних насосних станцій та глибоководних свердловин за допомогою системи телемоніторингу, а також продовжують приймати телефонні дзвінки зі зверненнями і скаргами абонентів та при необхідності надають консультації», - йдеться у повідомленні комунальників.