Що робити, якщо людина потрапила в полон: пояснює Мінреінтеграції


Повернутись

Цікаве на цю тему:

Інформацію щодо потрапляння особи в полон до ворога необхідно повідомляти виключно до компетентних державних органів. Про це нагадало Національне інформаційне бюро (НІБ) при Мінреінтеграції.

Потрібно зібрати якомога більше інформації про обставини потрапляння людини у полон. В тому числі від її побратимів, свідків, рідних чи із соціальних мереж.

Отримані дані слід одразу фіксувати, щоб повідомити до:

  • НІБ на цілодобову гарячу лінію за номером 16-48 (для дзвінків з-за кордону +38 (044) 287-81-65) або через чат-боти у Telegramчи Viber. А також – написавши на електронну пошту: [email protected] чи у месенджер на Facebook-сторінці або заповнивши онлайн-форму на сайті Бюро.

  • Координаційного штабу з питань поводження з військовополоненими. Консультація за номером: 0 800 300 529.

  • Об’єднаного центру з координації пошуку та звільнення військовополонених, незаконно позбавлених волі осіб внаслідок агресії проти України, який функціонує при СБУ. Телефони гарячої лінії: (044) 321-11-21 та (098) 321-11-21.

Також необхідно подати заяву до відділення Національної поліції. Якщо ж підтвердження про перебування людини у полоні немає, але вона більше не виходить на зв’язок, потрібно звертатися до Національного інформаційного бюро. НІБ опрацює та внесе таку інформацію до відповідного реєстру.

  Друк статті