Цікаве на цю тему:
- «Щасливі діти – міцна країна»: діти-переселенці проходять курс тренінгів з психологічної підтримки
- Інваліди з вадами зору отримуватимуть пільги на житлово-комунальні послуги
- У територіальному центрі відсвяткували Водохреща
- Чорнобильці 1-ї і 2-ї категорій один раз на рік мають змогу безкоштовного проїзду до будь-якого пункту України
- Захисники України мають змогу отримати одноразову матеріальну допомогу
- У Канівському територіальному центрі відзначили свято Великодня
- З 1 травня ц.р. впроваджено новий порядок надання субсидій
- Канівський РАЦС інформує про права дитини
- Канівський РАЦС звертає увагу на проблему несплати аліментів на утримання дітей
Головне управління Фонду в області нагадує, що прийом відвідувачів у всіх сервісних центрах області розпочинається о 10.00 і триває до 19.00 (у п’ятницю – до 17.45) без перерви на обід.
Зміни пов’язані з продовженням на території України карантину до 31 серпня цього року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».
Фахівці головного управління Фонду також надають кваліфіковані консультації, зокрема, щодо можливості вирішення питань в онлайн-режимі через вебпортал електронних послуг (portal.pfu.gov.ua) та відповідають на дзвінки, що надходять на телефони «гарячих ліній» сервісних центрів (https://www.pfu.gov.ua/ck/golovne-upravlinnya-pensijnogo-fondu-ukrayiny-v-cherkaskij-oblasti/) (04736-3 13 44 – Канівський відділ обслуговування громадян (сервісний центр)) або головного управління Фонду в області:
(0472) 36 08 01 – для цивільних пенсіонерів;
(0472) 54 43 55 – для пенсіонерів силових структур.