Внесення змін у додаток 5 до Порядку Функціонування Електронного кабінету


Повернутись

Цікаве на цю тему:

Відповідно до наказу Міністерства фінансів від 27.02.2023 №110 "Про внесення змін у додаток 5 до Порядку функціонування Електронного кабінету" передбачено можливість для платника податків, з метою перевірки контрагента, отримати інформації про наявність контрагента в переліку ризикових платників (дата включення та виключення з такого переліку, критерій ризиковості). Наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції 08 березня 2023 р. за №415/39471 та набирав чинності з 17.03.2023 року.

Відповідно до п. 22 розд. II Порядку функціонування Електронного кабінету платникам податків надається право отримати податкову інформацію про інших платників податків за попередньо наданою згодою таких осіб, у вигляді документа за формою згідно з додатком 5 до цього Порядку, в електронній формі з накладенням кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу, а саме:

- податкова адреса;

- інформація про місце обліку платника податків;

- відомості про посадових осіб платника податків;

- наявність відокремлених підрозділів;

- види економічної діяльності;

- наявність об’єктів оподаткування;

- заборгованість;

- нараховані грошові зобов’язання;

- наявність ліцензій;

- зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування;

- несвоєчасно зареєстровані податкові накладні/розрахунки коригування;

- перелік товарів згідно з УКТЗЕД;

- інформація щодо включення до/виключення з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості;

- звітність з трансферного ціноутворення;

- фінансовий результат до оподаткування;

- залишкова вартість основних засобів та нематеріальних активів;

- наявність експортних/імпортних операцій.

 

 

  Друк статті