Куточок споживача: покупець має право на захист своїх інтересів


Повернутись

Цікаве на цю тему:

Звертаємо Вашу увагу на те, що будь-який покупець при придбанні товарів чи сплати за послуги має право на захист своїх інтересів, закріплений на законодавчому рівні. Зокрема, він має право вимагати вичерпної інформації щодо якості й асортименту товарів, а також - відомості про їхнього продавця чи надавача послуг. Тож інформаційний куточок споживача посідає особливе місце в оформлені приміщення магазинів, кафе, їдальнях та інших закладах ресторанного господарства (громадського харчування), в майстернях, хімчистках, перукарнях тощо.

Відсутність куточка покупця вважається порушенням правил торгівлі та надання послуг, за це передбачено адміністративний штраф від 17 до 170 гривень (ст.155 КУпАП). Якщо повторно протягом року виявлять це саме порушення – від 85 до 459 гривень.
Перелік обов'язкових документів для куточка споживача:
-повна інформація про підприємця або юридичну особу. Зазвичай, досить скопіювати дані з реєстраційних документів;
- ліцензії, якщо Ваша сфера діяльності ліцензується;
- контактні дані відділу Захисту прав споживача у Вашому населеному пункті.
Інші документи, які потрібно розмістити на стенді «Куточок споживача», залежать від виду діяльності. Наприклад, різноманітні сертифікати якості товарів і продукції. Тобто, всі ті документи, які суб'єкт підприємницької діяльності повинен пред'явити споживачу послуги, покупцю або перевіряючому. Розміщувати всі ці документи на стенді «Куточок споживача» необов'язково, але дуже зручно. У разі потреби їх пред'явити, не потрібно судорожно шукати їх в шафах і під прилавком - можна просто вказати на стенд.
Розміщений на видному і доступному місці, правильно оформлений куточок споживача наочно демонструє легальність діяльності суб’єкта господарювання, відповідальне ставлення до додержання вимог законодавства та прав споживачів, відкритість і доброзичливість до споживача суб’єкта господарювання.
  Друк статті