Цікаве на цю тему:
- Створено робочу групу щодо вивчення питань, пов'язаних з будівництвом Канівської ГАЕС
- На 8 жовтня 2016 року призначено проведення громадських слухань
- Оголошується конкурс на реалізацію проектів за кошти Громадського бюджету, які будуть реалізовані в 2017 році
- Громадський бюджет 2017
- Запрошуємо до обговорення Плану дій зі сталого енергетичного розвитку м. Канів
- Стратегія сталого розвитку
- Громадський бюджет - 2017
- 26 жовтня завершено прийняття проектних пропозицій Громадського бюджету на 2017 рік
- 26- 27 жовтня у м. Єреван, Вірменія відбулася Конференція високого рівня "Сприяння сталому розвитку країн Східного партнерства"
За результатами обробки наданої громадами інформації, Фондом «Регіональний центр економічних досліджень та підтримки бізнесу» сформований черговий рейтинг інституційної спроможності і сталого розвитку малих та середніх громад України з чисельністю населення до 150 тисяч.
Тож станом на 1 січня ц.р. Канівська міська територіальна громада знову посіла перше місце рейтингу, з відривом від Чигиринської громади майже у 60 балів.
Територіальні громади колишнього Канівського району розмістилися в наступній послідовності: Степанецька – 7 місце, Ліплявська – 13, Бобрицька – 25.
До слова, рейтинг враховує 40 критеріальних показників та відображає інституційну привабливість громад у 2022 році. До показників, які беруться до уваги при оцінці інституційної спроможності і сталого розвитку малих та середніх громад України належать:
-
Відсутність/наявність корупційних скандалів в муніципалітеті за останні 2 роки.
-
Наявність конкретних дій у співпраці з іншими громадами.
-
Готовність муніципалітету працювати над підвищенням рейтингу (наявність фідбеку, заповнення анкет, тощо).
-
Політична активність голови громади в сфері сталого розвитку.
-
Активність громади протягом сталого часу (понад 5 років).
-
Наявність/відсутність амбіційних планів муніципалітету та їхня підтримка громадянським суспільством (проведення громадських слухань, круглих столів, напрацювання дорожніх карт, тощо).
-
Приєднання до ініціативи ЄС «Угода мерів».
-
Існування прийнятого громадою ПДСЕРК.
-
Здійснення моніторингу ПДСЕРК.
-
Доступність ПДСЕРК на сайті громади для аналізу громадою.
-
Наявність впроваджених модернізаційних інфраструктурних проектів в сфері ЖКГ.
-
Участь громади в міжнародних проектах фінансової підтримки.
-
Участь громади в міжнародних проектах технічної підтримки.
-
Наявність у громади міжнародних запозичень.
-
Громадський бюджет.
-
Наявність програми «Відкрите місто».
-
Наявність програми «Розумне місто».
-
Наявність програми «Безпечне місто».
-
Інвестиційний паспорт громади (від 2019 р.).
-
Мапа інвестиційних пропозицій.
-
Проморолики громади.
-
Наявність ЕСКО контрактів.
-
Наявність структури енергоменеджменту.
-
Наявність громадських проектів рівня країни (форуми, фестивалі, конференції, тощо).
-
Офіційно призначена календарна дата Дня Енергії в громаді.
-
Спільні проекти з іншими громадами.
-
Креативні ініціативи муніципалітету 2018-2020 рр.
-
Наявність бренду громади.
-
Якість промоції муніципалітету.
-
Наявність та якість сайту громади (інформативність, доступність пошуку, креативність, тощо).
-
Співпраця з бізнесом, проекти державно-приватного партнерства.
-
Наявність та якість стратегій розвитку.
-
Наявність на територіях громади вітропарків та їхня потужність.
-
Наявність на територіях громади сонячних станцій та їхня потужність.
-
Власний річний рівень доходів громади.
-
Загальний річний рівень доходів громади.
-
Регулярність громадських слухань щодо розвитку громади.
-
Населення громади.
-
Наявність сторінки «Енергозбереження» на сайті громади та її якісне наповнення.
-
Наявність інформації про діяльність громади на порталах відкритих даних (реєстри договорів КП, звітність виконкому, пропозиції бізнес стартапів, тощо).