Цікаве на цю тему:
- Створено робочу групу щодо вивчення питань, пов'язаних з будівництвом Канівської ГАЕС
- На 8 жовтня 2016 року призначено проведення громадських слухань
- Оголошується конкурс на реалізацію проектів за кошти Громадського бюджету, які будуть реалізовані в 2017 році
- Громадський бюджет 2017
- Запрошуємо до обговорення Плану дій зі сталого енергетичного розвитку м. Канів
- Стратегія сталого розвитку
- Громадський бюджет - 2017
- 26 жовтня завершено прийняття проектних пропозицій Громадського бюджету на 2017 рік
- 26- 27 жовтня у м. Єреван, Вірменія відбулася Конференція високого рівня "Сприяння сталому розвитку країн Східного партнерства"
Ні для кого не секрет, що купуючи підакцизні товари (тютюнові вироби, алкогольні напої, і т.д.) при умові наявності чеку, покупець бере участь у наповненні місцевого бюджету, від чого залежить ремонт доріг, благоустрій, якість та комфорт життя в нашій громаді.
Однак, суттєвою проблемою є неготовність продавців працювати згідно з буквою закону. Далеко не кожен підприємець, який реалізовує продаж підакцизних товарів, готовий видавати чек за покупку. Причини у кожного різні: хтось мотивує своє рішення закриттям касового апарату у вечірню пору, хтось цілеспрямовано «забуває» надати чек і т.д.
Обов’язок кожного покупця вимагати чек на придбану продукцію, адже 5% від ціни підакцизних товарів надійдуть до місцевого бюджету і ці кошти можна спрямувати на розвиток Канівської міської територіальної громади.
Звісно, багато хто з покупців соромиться вимагати чек у продавця, багато хто не бачить у цьому потреби, проте кожен повинен усвідомити, що, окрім того, що це ваша допомога громаді, це ще також і ваш захист. У разі придбання неякісної продукції чек – це підтвердження здійснення платіжної операції, без його наявності ви не зможете пред’явити підприємцю претензії у разі неякісної продукції.
Нагадаємо, що кожен покупець має можливість перевірити дійсність отриманих фіскальних касових чеків через електронний сервіс «Пошук фіскального чека», який знаходиться https://cabinet.tax.gov.ua/cashregs/check.
У разі невидачі чека або видачі недійсного чека під час продажу товарів чи наданні послуг, споживачі мають можливість звернутися до ДПС України за номером телефону 0800 501 007 (напрямок «4»), або ж написати скаргу на електронну адресу [email protected].