Цікаве на цю тему:
- Оформити субсидію можна ОНЛАЙН
- Електронний запис на прийом та подача заяв до Канівського міського відділу державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет
- У Канівському міському відділі РАЦСу запроваджений електронний сервіс з проставляння апостиля
- «Ініціюй! Підтримуй! Впливай!» - у Каневі запрацювала система подання електронних петицій
- Канів стане «відкритим містом»
- Послуга СМС-Маяк через "Он-лайн будинок юстиції"
- У Каневі запрацювала платформа «Відкрите місто»
- Створено оперативний штаб та мобільні точки доступу до системи безоплатної правової допомоги
- Сесія скасувала рішення виконкому про встановлення обладнання мобільного зв’язку на даху житлового будинку
Для забезпечення зручності, економії часу та коштів Міністерством юстиції України для користувачів адміністративних послуг запроваджено он-лайн сервіси «Он-лайн будинок юстиції», «Кабінет електронних сервісів».
Наразі фізичні та юридичні особи мають можливість в режимі он-лайн:
-
Отримати документи та інформацію з державних реєстрів Міністерства юстиції України;
-
Подати документи для проведення державної реєстрації юридичної особи, фізичної особи-підприємця;
-
Провести попередній правовий аналіз документів щодо реєстрації громадської організації;
-
Скористатись рубрикою соціальний ліфт, яка надає можливість ознайомитись з переліком вакансій Міністерства юстиції України та його територіальних підрозділів, обрати напрямок діяльності та регіон в якому ви бажаєте працювати, а також подати своє резюме;
-
Відслідковувати статус будь-яких об’єктів нерухомого майна у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, поставивши їх на контроль за допомогою рубрики SMS-маяк;
-
Отримати кваліфікований цифровий підпис;
-
За допомогою «Веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» записатись на прийом до відділу державної реєстрації актів цивільного стану у зручний для вас час, задати питання в он-лайн режимі, подати заяву на реєстрацію актів цивільного стану;
-
Скористатись пошуком законодавчих документів, шаблонів (зразків документів) тощо.
Переваги отримання послуг он-лайн:
-
Отримання відповідної інформації в режимі он-лайн;
-
Зручність, відсутність черг та економія часу;
-
Можливість оплати в он-лайн режимі;
-
Розмір адміністративного збору за отримання інформації/відомостей в електронній формі значно менший ніж розмір адміністративного збору за отримання інформації у паперовій формі;
-
Цілодобовий доступ до он-лайн сервісу;
-
Отримання послуг без контакту з представниками влади.
Необхідно зазначати, що в електронній формі інформацію можливо отримати за умови ідентифікації особи (фізичної чи юридичної) з використанням кваліфікованого цифрового підпису чи іншого альтернативного засобу ідентифікації особи, реєстрації користувача на відповідному порталі, у тому числі, з використанням електронної системи ідентифікації «Bank ID».
Скористатись зазначеними послугами можна за посиланнями - https://minjust.gov.ua/ , https://online.minjust.gov.ua/ .
Відомості з державних реєстрів Міністерства юстиції України, що надаються у паперовій або електронній формах мають однаку юридичну силу.
Користуйтеся зручними сервісами міністерства юстиції України.