Зручні он-лайн сервіси Міністерства юстиції України для громадян


Повернутись

Для забезпечення зручності, економії часу та коштів Міністерством юстиції України для користувачів адміністративних послуг запроваджено он-лайн сервіси «Он-лайн будинок юстиції», «Кабінет електронних сервісів».

Наразі фізичні та юридичні особи мають можливість в режимі он-лайн:

  • Отримати документи та інформацію з державних реєстрів Міністерства юстиції України;

  • Подати документи для проведення державної реєстрації юридичної особи, фізичної особи-підприємця;

  • Провести попередній правовий аналіз документів щодо реєстрації громадської організації;

  • Скористатись рубрикою соціальний ліфт, яка надає можливість ознайомитись з переліком вакансій Міністерства юстиції України та його територіальних підрозділів, обрати напрямок діяльності та регіон в якому ви бажаєте працювати, а також подати своє резюме;

  • Відслідковувати статус будь-яких об’єктів нерухомого майна у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, поставивши їх на контроль за допомогою рубрики SMS-маяк;

  • Отримати кваліфікований цифровий підпис;

  • За допомогою «Веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» записатись на прийом до відділу державної реєстрації актів цивільного стану у зручний для вас час, задати питання в он-лайн режимі, подати заяву на реєстрацію актів цивільного стану;

  • Скористатись пошуком законодавчих документів, шаблонів (зразків документів) тощо.

Переваги отримання послуг он-лайн:

  • Отримання відповідної інформації в режимі он-лайн;

  • Зручність, відсутність черг та економія часу;

  • Можливість оплати в он-лайн режимі;

  • Розмір адміністративного збору за отримання інформації/відомостей в електронній формі значно менший ніж розмір адміністративного збору за отримання інформації у паперовій формі;

  • Цілодобовий доступ до он-лайн сервісу;

  • Отримання послуг без контакту з представниками влади.

Необхідно зазначати, що в електронній формі інформацію можливо отримати за умови ідентифікації особи (фізичної чи юридичної) з використанням кваліфікованого цифрового підпису чи іншого альтернативного засобу ідентифікації особи, реєстрації користувача на відповідному порталі, у тому числі, з використанням електронної системи ідентифікації «Bank ID».

 Скористатись зазначеними послугами можна за посиланнями - https://minjust.gov.ua/ , https://online.minjust.gov.ua/ .

Відомості з державних реєстрів Міністерства юстиції України, що надаються у паперовій або електронній формах мають однаку юридичну силу.

Користуйтеся зручними сервісами міністерства юстиції України.

  Друк статті