Цікаве на цю тему:
- Форум місцевого самоврядування «Секторальні реформи в призмі децентралізації: освіта, охорона здоров’я, соціальний захист населення, адміністративні послуги»
- ДЕКЛАРАЦІЯ ВІДПОВІДНОСТІ матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства
- В Каневі запрацювала послуга «Мобільний адміністратор»
- Зміни в законодавстві: місяць на вклеювання нового фото в паспорт або обмін на ID-картку
- Спрощено роботу в галузі телекомунікації
- Україна вступає в еру якісних та доступних державних послуг
- Держгеокадастр підписав Меморандум з Міністерством цифрової трансформації та міжнародними партнерами щодо розвитку електронних послуг, відкритих даних та електронної взаємодії
- Канівський ЦНАП доєднався до тижня Всеукраїнського еко-флеш-мобу «Посади дерево»
- Увага! Відбулися зміни у сфері державної реєстрації прав та реєстрації бізнесу
У Центрі надання адміністративних послуг Канівської міської ради від 21 вересня 2018 року запрацювала послуга «Мобільний адміністратор».
Послугу надаватимуть людям, які за станом здоров’я не можуть відвідати приміщення Центру. Для отримання послуги «Мобільний адміністратор» необхідно попередньо подати письмове звернення до керівника Центру, зробити це може хтось із рідних, особа за довіреністю або ж соціальний працівник (якщо людина одинока). До заяви також потрібно додати підтверджуючий документ про стан здоров’я. Мобільний адміністратор працює за тим же графіком, що й відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Канівської міської ради.
Замовлення послуг та видача результатів можуть здійснюватися за допомогою транспортних засобів, наданих суб’єктами звернення.