Міграційна служба не застосовуватиме штрафних санкцій через несвоєчасне звернення до підрозділів ДМС у період карантину
Повернутись
Цікаве на цю тему:
- Форум місцевого самоврядування «Секторальні реформи в призмі децентралізації: освіта, охорона здоров’я, соціальний захист населення, адміністративні послуги»
- ДЕКЛАРАЦІЯ ВІДПОВІДНОСТІ матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства
- В Каневі запрацювала послуга «Мобільний адміністратор»
- Зміни в законодавстві: місяць на вклеювання нового фото в паспорт або обмін на ID-картку
- Спрощено роботу в галузі телекомунікації
- Україна вступає в еру якісних та доступних державних послуг
- Держгеокадастр підписав Меморандум з Міністерством цифрової трансформації та міжнародними партнерами щодо розвитку електронних послуг, відкритих даних та електронної взаємодії
- Канівський ЦНАП доєднався до тижня Всеукраїнського еко-флеш-мобу «Посади дерево»
- Увага! Відбулися зміни у сфері державної реєстрації прав та реєстрації бізнесу
Міграційна служба робить усе можливе, аби громадяни на період проведення в Україні карантинних заходів утрималися від відвідування підрозділів ДМС та мали можливість вирішити свої питання дистанційно.
Відтак, під час карантину до суб'єктів звернення не застосовуватимуться жодні штрафи у зв'язку з несвоєчасним зверненням для оформлення паспорта громадянина України у формі картки (ID-картки), несвоєчасним вклеюванням фотокарток до паспорта громадянина України у формі книжечки по досягненню особою відповідного віку або порушенням міграційного законодавства іноземцями та особами без громадянства, які на законних підставах перебувають в Україні.
Також ДМС припиняє онлайн-запис до електронної черги для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон. При цьому запис в електронну чергу на оформлення паспорта громадянина України працюватиме, але обслуговування суб'єктів звернення буде здійснюватися лише у виключних випадках та тільки у визначених підрозділах ДМС за попередньо встановленим для кожного з них графіком обслуговування*.
Водночас особи, які уже здійснили попередню оплату адміністративних послуг, матимуть можливість скористатися сплаченою квитанцією після закінчення карантину.
Натомість Міграційна служба нагадує, що у цей період до ДМС можна звернутися дистанційно:
-
з допомогою сервісу ДМС «Приймальня електронних звернень громадян» – (офіційну відповідь обов'язково буде надано у строки, передбачені Законом України «Про звернення громадян»);
-
звернувшись у коментарях під дописами на офіційній Facebook-сторінці ДМС України;
-
зателефонувавши на телефонну лінію ДМС за номерами телефонів (050) 138-29-11, (096) 915-00-28 або на «гарячі лінії» обласних управлінь ДМС – всі актуальні контакти вказано на офіційному веб-сайті за цим посиланням.
Якщо ж причина звернення невідкладна і потребує обов’язкового відвідування підрозділу ДМС, просимо вас дотримуватись рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України щодо зменшення впливу та передачі ГРВІ.
* З відповідними графіками обслуговування підрозділів ДМС у всіх областях України можна ознайомитися:
- на офіційному веб-сайті ДМС за посиланням;
- на офіційних сторінках територіальних підрозділів ДМС у соцмережі Facebook.
За інформацією з Єдиного регіонального порталу адміністративних послуг Черкаської області