До уваги осіб, що перебувають на квартирному обліку


Повернутись

Згідно з пунктом 25 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених постановою ради Міністрів Української РСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11.12.84 № 470 щорічно з 1 жовтня по 31 грудня проводиться перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку за місцем проживання у виконавчому комітеті Канівської міської ради.

 Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України прийнято наказ від 17.05.2011 року № 47 «Про затвердження Форми подання інформації до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 06.06.2011р. за №669/19407) та передбачена форма подання інформації про громадян, які перебувають на квартирному обліку. Дані, отримані від громадян в процесі перереєстрації, стануть основою для формування Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов та будуть сприяти налагоджуванню чіткого і прозорого обліку таких громадян.

Перереєстрація здійснюється на підставі наданих громадянами наступних документів:

- довідки з місця проживання про склад сім'ї та реєстрацію всіх членів сім'ї, які перебувають на квартирному обліку, а також  чоловіка/дружини (у разі одруження), якщо вони зареєстровані за іншим місцем проживання;

- громадяни, які винаймають житло, надають договір найму/піднайму завірений належним чином;

- копії паспортів (ст. 1, 2, 10 та всі сторінки з відмітками реєстрації) черговика та повнолітніх членів сім'ї; 

- копії свідоцтв про народження дітей (у разі наявності);

- копія свідоцтва про одруження (у разі наявності);

- у разі зміни складу сім’ї - копії інших документів, які засвідчують даний факт (розлучення, народження, смерть, тощо);

- копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номеру всіх членів сім'ї;

- копії свідоцтв про право власності на нерухоме майно та технічні паспорти (при наявності приватного житла у черговика або члена його сім’ї);

- довідка з місця роботи /навчання/ або копія пенсійного посвідчення черговика;

- документ, який дає право на включення до пільгової черги (оригінал та копія, завірений, належним чином);

- довідку про право на додаткову житлову площу (у разі наявності відповідної пільги).

Дані осіб, що перебувають на квартирному обліку та виявлені зміни вносяться до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов та до облікових справ громадян.

Прийом документів проводиться щодня в виконавчому комітеті Канівської міської ради у юридичному відділі (м. Канів, вул. О.Кошового, 2 (вхід в кафе «Сніжинка»), 3-й поверх, кабінет № 11, тел. 3-23-83).

Дні прийому (крім вихідних та святкових днів):

понеділок - четвер з 8.00 до 17.15,

п’ятниця з 8.00 до 16.00,

перерва з 13.00 до 14.00.

Громадяни, які, станом на 01.02.2017 р., не пройдуть перереєстрацію квартирного обліку, до Єдиного державного реєстру внесені не будуть, та відповідно до Житлового Кодексу України, не вважатимуться такими, що потребують покращення житлових умов. 

Виконуючий обов’язки керуючого справами
Володимир Святелик
  Друк статті