Роз’яснення щодо результатів ревізії фінансово-господарської діяльності виконавчого комітету Канівської міської ради
Повернутись
Цікаве на цю тему:
- Коло друзів Канева розширюється
- Заступник міського голови Наталія Матінова взяла участь у Першому круглому столі «Партнерство з містами Німеччини»
- Ігор Ренькас зустрівся з головами сільських рад
- Кому і що потрібно знати для проведення електронного декларування доходів
- 03.08.2016 відбудеться чергове засідання виконавчого комітету Канівської міської ради
- Виконавчий комітет Канівської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади Головного спеціаліста секретаріату міської ради
- Чергове пленарне засідання ІV сесії Канівської міської ради VІІ скликання відбудеться 18.08.2016
- 14 серпня - День будівельника!
- 23-24 серпня День державного прапора та День Незалежності України!
Останнім часом в місті почали розповсюджуватись чутки про фінансові порушення, що виявлені державної фінансової інспекції в період діяльності міськвиконкому з 01.04.2012 по 29.02.2016р.
З метою встановити істину, депутати міської ради заслухали звіт та роз’яснення начальника відділу бухгалтерського обліку виконавчого комітету на черговій сесії 18.08.2016р.
Перш за все це те, що в періоді, який перевірявся, міськими головами та особами, що виконували їх обов’язки були: Віктор Ніколенко, Олег Калніболоцький, Олександр Скорина та Ігор Ренькас.
Жодне, з так званих порушень не нанесло громаді міста фінансових збитків. І це головне.
Послідовно роз’яснимо про головні «порушення», з яких склалась сума, що перевершила 800 тис.грн., і ніби то хтось з своєї кишені відшкодував їх бюджету.
З 01.08.2012 року по 31.12.2013р. відділ майна та земельних ресурсів перерахував до цільового фонду рад,що перебував у складі спеціального фонду міського бюджету 596тис.грн., отриманих як плата за оренду майна міської ради. В той же час Бюджетний кодекс України, який змінювався в середині 2010 року, передбачав зарахування коштів від оренди майна до загального фонду міського бюджету.
Однозначно кошти витрачались відповідно призначень, які затверджувались міською радою. Просто облік їх вівся на різних рахунках.
З 2014 року рекомендації бюджетного кодексу повністю виконані. Перевіряючи про це вказали в акті ревізії «за період перевірки «порушення» усунено».
Причин на повернення будь ким суми майже в 600тис.грн. не існувало. Їх ніхто не привласнював.
Друга «заворожуюча» сума – 121,1тис.грн.
Протягом чотирьох років існувала загроза виникнення екологічної катастрофи, Самопливний колектор діаметром 600мм від підніжжя Тарасової гори до КНС-7 прийшов у неприродний для експлуатації стан. Загрожував проникнення у води Дніпра великої кількості забруднених стоків.
В 2015 році, буквально в грудні, виконавчий комітет завершив ремонт аварійного колектора, витративши на це 3,4 млн.грн. з міського та державного бюджету. Однак роботи по благоустрою території не були виконані у несприятливих погодних умовах. Ці роботи виконано весною 2016 року, вже під час проведення ревізії, з настанням сприятливих умов. Відповідні інструкції по виконанню будівельних робіт це допускають. Фінансова ревізія віднесла дану операцію до «порушень». З іншої сторони, не використання коштів до кінця бюджетного року, приводить до повернення їх держаному бюджету. В такому випадку місто б точно отримало фінансові збитки.
Інші, менші за розміром «збитки», є результатом правової колізії, що базується на відомчих інструкціях, які розроблені, ще до прийняття Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
За не оформлення належним чином документів (з позиції ревізорів) рядом посадових осіб виконавчого комітету сплачені штрафи, кошти від яких надійшли до бюджету.