Канівська громада на шляху до створення та впровадження ефективної комунікаційної стратегії
Повернутись
Цікаве на цю тему:
- Оформити субсидію можна ОНЛАЙН
- Електронний запис на прийом та подача заяв до Канівського міського відділу державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет
- У Канівському міському відділі РАЦСу запроваджений електронний сервіс з проставляння апостиля
- «Ініціюй! Підтримуй! Впливай!» - у Каневі запрацювала система подання електронних петицій
- Канів стане «відкритим містом»
- Послуга СМС-Маяк через "Он-лайн будинок юстиції"
- У Каневі запрацювала платформа «Відкрите місто»
- Створено оперативний штаб та мобільні точки доступу до системи безоплатної правової допомоги
- Сесія скасувала рішення виконкому про встановлення обладнання мобільного зв’язку на даху житлового будинку
Вміти розробляти ефективну комунікаційну стратегію, комунікувати з медіа та створювати якісний контент на різноманітні теми. Саме цьому навчалися учасники тренінгу «Розробка Комунікаційної Стратегії Канівської громади», який відбувся 2-3 грудня ц.р. Захід вдалося провести за підтримки ПрАТ «Укргідроенерго» в рамках партнерства і реалізації політики корпоративної соціальної відповідальності компанії.
Навчання проходило на базі інклюзивно-ресурсного центру Бобрицької територіальної громади у просторі «Освіта-WORKSHO» і складалося з двох тематичних частин: введення в процес побудови комунікаційної стратегії, ситуативний аналіз регіонального інформаційного поля, інструменти впровадження та оцінювання комунікаційної роботи, а також впровадження плану комунікаційної стратегії. Участь у заході взяли представники структурних підрозділів Канівської міської ради, комунальних підприємств міста, старости сіл, молодь, активісти, а також представник регіонального радіо «Магніт». Спікером виступив Руслан Бахтиєв ˗ керівник студії соціальних технологій Garnet, фасилітатор, тренер, кандидат політичних наук. Він вже неодноразово проводив різноманітні заходи на теренах Канівщини та допомагав у розробці важливих стратегічних документів.
Учасники тренінгу дізнавалися про сенси та користь співпраці органу місцевого самоврядування з усіма учасниками комунікаційних процесів, громадських, молодіжних, релігійних організацій, вчилися взаємодіяти зі ЗМІ. Розглядали структуру комунікаційної стратегії з урахуванням її цілей та стратегічних напрямків соціально-економічного і культурного розвитку. Крок за кроком знаходили відповіді на питання: з чого починати, які чинники слід враховувати, як сегментувати стейкхолдерів (зацікавлені сторони) та аудиторію за пріоритетністю інформування, на що слід звертати увагу при розробці та поширенні інформаційних повідомлень тощо.
Зауважимо, комунікаційна стратегія ˗ це той документ, який важливо розробляти, залучаючи усі зацікавлені сторони (представників влади, активної громадськості, місцевого бізнесу та експертів), використовуючи усі можливі інструменти місцевої демократії. Ця залученість не тільки сформує почуття причетності до процесу управління громадою і відчуття власної відповідальності за життя громади, а й дозволить розробити той продукт, який дійсно працюватиме на її зростання.
Всі учасники тренінгу суттєво поповнили скарбничку своїх знань і навичок. Тому попереду багато цікавої та кропіткої роботи з узагальнення отриманої інформації, створення та впровадження комунікаційної стратегії Канівської міської територіальної громади.