Цікаве на цю тему:
- Коло друзів Канева розширюється
- Заступник міського голови Наталія Матінова взяла участь у Першому круглому столі «Партнерство з містами Німеччини»
- Ігор Ренькас зустрівся з головами сільських рад
- Кому і що потрібно знати для проведення електронного декларування доходів
- 03.08.2016 відбудеться чергове засідання виконавчого комітету Канівської міської ради
- Виконавчий комітет Канівської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади Головного спеціаліста секретаріату міської ради
- Чергове пленарне засідання ІV сесії Канівської міської ради VІІ скликання відбудеться 18.08.2016
- 14 серпня - День будівельника!
- 23-24 серпня День державного прапора та День Незалежності України!
Міністерство юстиції України запровадило пілотний проект щодо подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет та здійснюється попередній електронний запис на прийом (через мережу Інтернет в режимі он-лайн) до відділів державної реєстрації актів цивільного стану та надання консультацій фахівцями відділів ДРАЦС.
Веб-портал є офіційним сервісом щодо подачі заяв або звернень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану та є доступним усім користувачам мережі Інтернет.
З використанням даного веб-порталу Ви можете подати до Канівського міського відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Черкаській області наступні заяви:
-
Про державну реєстрацію шлюбу;
-
Про державну реєстрацію розірвання шлюбу на підставі рішення суду;
-
Про розірвання шлюбу подружжя ,яке не має дітей;
-
Про розірвання шлюбу відповідно до статті 107 Сімейного кодексу України;
-
Про зміну імені;
-
Про повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану;
-
Про надання витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;
-
Про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання.
Також, з використанням функціональних можливостей веб-порталу Міністерства юстиції України, в особистому кабінеті
Ви зможете:
-
Зареєструватись, шляхом заповнення електронної реєстраційної форми;
-
Заповнити звернення для заяви на отримання документів про державну реєстрацію актів цивільного стану та реєстрацію актів цивільного стану;
-
Надіслати скановані копії документів, необхідних для роботи спеціалісту відділу державної реєстрації актів цивільного стану;
-
Обрати зручний час та дату проведення державної реєстрації актів цивільного стану;
-
Здійснити попередній запис на відвідування відділу державної реєстрації актів цивільного стану;
-
Отримати он-лайн консультацію спеціаліста відділу державної реєстрації актів цивільного стану з будь-якого питання, що належить до його компетенції.
Для он-лайн-реєстрації потрібно зайти на веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» (dracs.minjust.gov.ua(20) і зареєструватися. Для цього треба ввести логін та електронну адресу, на яку надійдуть логін і пароль, що будуть ключем-входом в особистий кабінет заявника. У своєму кабінеті ви отримаєте доступ до заповнення реєстраційних форм і заяв у сфері реєстрації актів цивільного стану. Зазначені підписаними під час особистого звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану. Зазначені заяви в обов’язковому порядку повинні містити електронний цифровий підпис фізичної особи або бути підписаними під час особистого звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану протягом трьох днів з дня подачі заяви.
Необхідно зазначити, що механізм подання фізичними особами до відділів заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану з накладенням електронних цифрових підписів або звернень щодо формування таких заяв через мережу Інтернет визнає визначає Порядок роботи веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану», а дії працівників відділів державної реєстрації актів цивільного стану регламентуються Порядком розгляду відділами державної реєстрації актів цивільного стану – учасниками пілотного проекту заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, поданих через мережу Інтернет, які затверджені наказом Міністерства юстиції України від 09.07.2015 №1187/5.
Скориставшись вищевказаними послугами, Ви маєте хорошу можливість вирішити питання, пов’язані з діяльністю відділів державної реєстрації актів цивільного стану, заощадивши свій вільний час.
Інформує: Канівський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Черкаській області