Електронний запис на прийом та подача заяв до Канівського РАЦСу


Повернутись

Міністерство юстиції України запровадило пілотний проект щодо подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет та здійснюється попередній електронний запис на прийом (через мережу Інтернет в режимі он-лайн) до відділів державної реєстрації актів цивільного стану та надання консультацій фахівцями відділів ДРАЦС.

Веб-портал є офіційним сервісом щодо подачі заяв або звернень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану та є доступним усім користувачам мережі Інтернет.

З використанням даного веб-порталу Ви можете подати до Канівського міського відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Черкаській області наступні заяви:

  • Про державну реєстрацію шлюбу;

  • Про державну реєстрацію розірвання шлюбу на підставі рішення суду;

  • Про розірвання шлюбу подружжя ,яке не має дітей;

  • Про розірвання шлюбу відповідно до статті 107 Сімейного кодексу України;

  • Про зміну імені;

  • Про повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану;

  • Про надання витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;

  • Про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання.

Також, з використанням функціональних можливостей веб-порталу Міністерства юстиції України, в особистому кабінеті

Ви зможете:

  • Зареєструватись, шляхом заповнення електронної реєстраційної форми;

  • Заповнити звернення для заяви на отримання документів про державну реєстрацію актів цивільного стану та реєстрацію актів цивільного стану;

  • Надіслати скановані копії документів, необхідних для роботи спеціалісту відділу державної реєстрації актів цивільного стану;

  • Обрати зручний час та дату проведення державної реєстрації актів цивільного стану;

  • Здійснити попередній запис на відвідування відділу державної реєстрації актів цивільного стану;

  • Отримати он-лайн консультацію спеціаліста відділу державної реєстрації актів цивільного стану з будь-якого питання, що належить до його компетенції.

Для он-лайн-реєстрації потрібно зайти на веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» (dracs.minjust.gov.ua(20) і зареєструватися. Для цього треба ввести логін та електронну адресу, на яку надійдуть логін і пароль, що будуть ключем-входом в особистий кабінет заявника. У своєму кабінеті ви отримаєте доступ до заповнення реєстраційних форм і заяв у сфері реєстрації актів цивільного стану. Зазначені підписаними під час особистого звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану. Зазначені заяви в обов’язковому порядку повинні містити електронний цифровий підпис фізичної особи або бути підписаними під час особистого звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану протягом трьох днів з дня подачі заяви.

Необхідно зазначити, що механізм подання фізичними особами до відділів заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану з накладенням електронних цифрових підписів або звернень щодо формування таких заяв через мережу Інтернет визнає визначає Порядок роботи веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану», а дії працівників відділів державної реєстрації актів цивільного стану регламентуються Порядком розгляду відділами державної реєстрації актів цивільного стану – учасниками пілотного проекту заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, поданих через мережу Інтернет, які затверджені наказом Міністерства юстиції України від 09.07.2015 №1187/5.

Скориставшись вищевказаними послугами, Ви маєте хорошу можливість вирішити питання, пов’язані з діяльністю відділів державної реєстрації актів цивільного стану, заощадивши свій вільний час.

Інформує: Канівський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Черкаській області

  Друк статті