Реєстрація місця проживання новонародженої дитини через Канівський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Черкаській області


Повернутись

02 березня 2016 року постановою № 207 Кабінетом Міністрів України затверджено Правила реєстрації місця проживання

За бажанням батьків чи одного з них документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини можуть бути подані через Канівський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Черкаській області під час проведення державної реєстрації народження дитини.

Для реєстрації місця проживання новонародженої дитини за місцем проживання її батьків або одного з них необхідно подати:

- заяву за встановленою формою;

- свідоцтво про народження;

- квитанцію про сплату адміністративного збору.

У разі подання заяви представником батьків чи одного з них, крім зазначених документів, додатково подаються:

-  документ, що посвідчує особу представника;

- документ, що підтверджує повноваження особи як представника.

У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами місце проживання новонародженої дитини, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

Забороняється вимагати для реєстрації місця проживання особи інші документи.

У разі подання документів, необхідних для реєстрації місця проживання новонародженої дитини, через органи державної реєстрації актів цивільного стану уповноважений працівник перевіряє належність документа, що посвідчує особу батьків (усиновлювачів) або інших законних представників дитини, та документа, що підтверджує повноваження особи як законного представника, особі, яка його надала, їх дійсність, правильність заповнення заяви про реєстрацію місця проживання, наявність документів, необхідних для реєстрації місця проживання дитини, про що ним робиться відповідний запис у цій заяві.

Прийняті документи не рідше одного разу на місяць передаються до відповідного органу реєстрації.

Працівник органу реєстрації в день отримання документів від органів державної реєстрації актів цивільного стану приймає відповідне рішення і оформляє довідку про реєстрацію місця проживання.

Оформлена органом реєстрації довідка про реєстрацію місця проживання дитини повертається до відповідного органу державної реєстрації актів цивільного стану або за бажанням того з батьків (представників), хто подавав заяву, може бути видана у відповідному органі реєстрації, центрі надання адміністративних послуг.

 

Інформує: Канівський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Черкаській області
  Друк статті