З 1 жовтня по 31 грудня ц.р. у Каневі проводиться перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку


Повернутись


До уваги осіб, що перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Канівської міської ради.

Згідно з пунктом 25 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених постановою ради Міністрів Української РСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11.12.84 №470, щорічно з 1 жовтня по 31 грудня проводиться перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку за місцем проживання у виконавчому комітеті Канівської міської ради.

Перереєстрація здійснюється на підставі наданих громадянами наступних документів:

- довідки з місця проживання про склад сім'ї та реєстрацію всіх членів сім'ї.

- громадяни, які винаймають житло, надають договір найму/піднайму завірений належним чином;

- копії паспортів (ст. 1, 2, 10 та всі сторінки з відмітками реєстрації) черговика та повнолітніх членів сім'ї та копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номеру всіх членів сім'ї;

- копії свідоцтв про народження дітей (у разі наявності) та копія свідоцтва про одруження (у разі наявності);

- копії свідоцтв про право власності на нерухоме майно та технічні паспорти (при наявності приватного житла у черговика або члена його сім’ї);

- довідки з місця роботи (місце роботи, займана посада)/навчання/ або копія пенсійного посвідчення черговика;

- документу, який дає право на включення до пільгової черги (оригінал та копія, завірений, належним чином);

- довідки про право на додаткову житлову площу (у разі наявності відповідної пільги).

Дані осіб, що перебувають на квартирному обліку та виявлені зміни вносяться до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов та до облікових справ громадян у відповідності до Постанови КМУ №238 від 11.03.2011.

Зазначаємо, що значна частина громадян тривалий час не поновлює документи, у справах застарілі дані, відсутні копії документів, що не дає змоги внести відомості до АРМу квартобліку, оскільки програмний комплекс не приймає дані, якщо хоча б одне поле не заповнене, тому дані про таких осіб відсутні у Єдиному реєстрі осіб, що потребують поліпшення житлових умов.

Прийом документів проводиться щодня в виконавчому комітеті Канівської міської ради у юридичному відділі (м. Канів, вул. О.Кошового, 2 (вхід в кафе «Сніжинка»), 3-й поверх, кабінет № 8, тел. 3-23-83).

Громадяни, які станом на 1 грудня ц.р. не пройдуть перереєстрацію квартирного обліку, відповідно до Житлового Кодексу України вважатимуться такими, що не підтвердили статус особи, яка потребує покращення житлових умов.

 Інформує юридичний відділ виконавчого комітету Канівської міської ради
  Друк статті