Цікаве на цю тему:
- Коло друзів Канева розширюється
- Заступник міського голови Наталія Матінова взяла участь у Першому круглому столі «Партнерство з містами Німеччини»
- Ігор Ренькас зустрівся з головами сільських рад
- Кому і що потрібно знати для проведення електронного декларування доходів
- 03.08.2016 відбудеться чергове засідання виконавчого комітету Канівської міської ради
- Виконавчий комітет Канівської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади Головного спеціаліста секретаріату міської ради
- Чергове пленарне засідання ІV сесії Канівської міської ради VІІ скликання відбудеться 18.08.2016
- 14 серпня - День будівельника!
- 23-24 серпня День державного прапора та День Незалежності України!
У Центрі надання адміністративних послуг Канівської міської ради від 21 вересня 2018 року запрацювала послуга «Мобільний адміністратор».
Послугу надаватимуть людям, які за станом здоров’я не можуть відвідати приміщення Центру. Для отримання послуги «Мобільний адміністратор» необхідно попередньо подати письмове звернення до керівника Центру, зробити це може хтось із рідних, особа за довіреністю або ж соціальний працівник (якщо людина одинока). До заяви також потрібно додати підтверджуючий документ про стан здоров’я. Мобільний адміністратор працює за тим же графіком, що й відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Канівської міської ради.
Замовлення послуг та видача результатів можуть здійснюватися за допомогою транспортних засобів, наданих суб’єктами звернення.