ЦНАП: спрощення процедури отримання адміністративних послуг для жителів міста і... наповнення міського бюджету


Повернутись

За ініціативи депутатського корпусу Канівської міської ради на останньому засіданні сесії 26 вересня ц.р. про проведену роботу звітувала начальник центру надання адміністративних послуг у м.Канів Олена Проняєва.

Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) виконавчого комітету Канівської міської ради – це постійно діючий робочий орган виконавчого комітету, в якому надаються адміністративні послуги через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.

Штат ЦНАП складається з начальника (який також може виконувати обов’язки адміністратора), 3-ох адміністраторів і кур’єра. Перелік адміністративних послуг і консультацій, постійно зростає. Наразі він нараховує 160 різновидів. Кожна послуга регламентована по терміну виконання.

- Є послуги, що надаються «день у день», є за 3 дні, а є й такі, що доведеться почекати 3-4 місяці, - розповіла О.Проняєва.

Також начальник ЦНАПу зауважила, що їхня робота приносить чималий дохід міському бюджету.

- У 2016 році за платні послуги ми отримали дохід 323304 грн., а станом на вересень ц.р. сума доходу складає 322095 грн. Тож сміливо очікуємо, що до кінця року буде до півмільйона. І це при тому, що із 160 видів різних послуг, які надає ЦНАП, платні – лише 10. І вартість демократична – усього 13,60 грн., - сказала О.Проняєва.

Дбають працівники ЦНАПу й про своїх клієнтів – отримувачів адміністративних послуг. Так, з 2016-го року центр працює без перерви на обід, що дуже зручно для канівців, які працюють. Вони можуть вирішити питання щодо отримання результату адміністративної послуги під час своєї перерви на обід. В цей час у центрі обов’язково чергує один із адміністраторів. Також для полегшення процедури оплати послуг у ЦНАП з початку жовтня планується встановлення терміналу «Ощадбанку», що дасть змогу оплатити надання платних послуг безпосередньо в центрі.

- Для більш ефективного виконання повноважень органів місцевого самоврядування з питань реєстрації місця проживання, зняття з реєстрації місця проживання особи, видачі довідок про склад сім’ї та підвищення якості надання вищезгаданих адміністративних послуг нам необхідно автоматизувати зазначені послуги за допомогою програмного комплексу ЦНАП-SQS. Бюджет по придбанню та встановленню цього програмного забезпечення складає 250-300 тис.грн., - повідомила О.Проняєва.

Заслухавши звіт керівника ЦНАПу, депутати підтримали його і, щоб жителі міста з обмеженими можливостями також мали вільний доступ отримати необхідні послуги запропонували міському голові перевести відповідну структуру в інше приміщення, наприклад, де раніше був міськрайонний центр зайнятості (вул.Шевченка, 47). Наразі, нагадаємо, ЦНАП розташований по вулиці Шевченка, 49 (2-й поверх).

- Це питання вирішується. Справа в тім, що це приміщення не в комунальній власності міста, а належить Міністерству соціальної політики. Тому не все так просто, але ми працюємо у цьому напрямку, - відповів І.Ренькас.

  Друк статті