Цікаве на цю тему:
- Коло друзів Канева розширюється
- Заступник міського голови Наталія Матінова взяла участь у Першому круглому столі «Партнерство з містами Німеччини»
- Ігор Ренькас зустрівся з головами сільських рад
- Кому і що потрібно знати для проведення електронного декларування доходів
- 03.08.2016 відбудеться чергове засідання виконавчого комітету Канівської міської ради
- Виконавчий комітет Канівської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади Головного спеціаліста секретаріату міської ради
- Чергове пленарне засідання ІV сесії Канівської міської ради VІІ скликання відбудеться 18.08.2016
- 14 серпня - День будівельника!
- 23-24 серпня День державного прапора та День Незалежності України!
Цьогоріч виповнюється 102-а річниця від заснування перших органів державної реєстрації актів цивільного стану України.
- Діяльність органів державної реєстрації актів цивільного стану – це багатогранна, інтенсивна та відповідальна робота. Щоденно до нашого відділу звертається велика кількість громадян з питань реєстрації важливих в їх житті подій, іноді радісних, іноді сумних. Але завжди це є події, що породжують відповідні правові наслідки. Книги записів актів цивільного стану зберігають усі етапи життя кожного з нас. Актові записи – це історія окремої людини, його родини, а з цього складається історія всієї держави, - говорить начальник Канівського міськрайонного відділу ДРАЦС Світлана Матвійчук.
У діяльності органів реєстрації актів цивільного стану відбулися дуже значні зміни, зумовлені введенням з 20 рудня 2008 року в дію Державного реєстру актів цивільного стану громадян.
Спеціалісти відділу постійно працюють із архівним фондом. Архівний фонд Канівського міськрайонного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ) налічує 167025 актових записів цивільного стану. Починаючи із 1945 року всі актові записи цивільного стану внесені спеціалістами до Державного реєстру актів цивільного стану громадян. Це була дуже клопітка та важка робота. Сьогодні громадянам, щоб отримати повторно свідоцтво про народження, про шлюб, про розірвання шлюбу, про смерть, про зміну імені та витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян не потрібно їхати до відділу, в архіві якого зберігається паперовий носій актового запису цивільного стану. Завдяки внесенню архівних даних до Державного реєстру актів цивільного стану громадян, вищезазначені документи можна отримати в відділі по місцю знаходження заявників. Велика робота проводиться у відділі ДРАЦС для підтримання у належному стані приміщень, де проводяться обряди державної реєстрації шлюбу, удосконалюються обрядові послуги.
Окрім того, спеціалісти відділу проводять правороз’яснювальну роботу, виступаючи в засобах масової інформації, в установах, організаціях, оприлюднюючи інформацію на веб-сайтах, у соціальній мережі Фейсбук щодо роз’яснення сімейного законодавства, запровадження пілотних проектів Міністерства юстиції України, зокрема: щодо попереднього електронного запису на прийом через веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану», послуги «єМалятко», а саме народження дитини, видача свідоцтв про народження безпосередньо у медичному закладі, прийнятті документів для реєстрації місця проживання новонароджених дітей. З метою популяризації цих проектів здійснювалися зустрічі, наради, «круглі столи» з працівниками установ, підприємств, організацій, проводили вуличні інформування, флеш-моби серед населення на правову тематику.
Фото - офіційна сторінка Канівського міськрайонного відділу ДРАЦС у Фейсбук