Цікаве на цю тему:
- Коло друзів Канева розширюється
- Заступник міського голови Наталія Матінова взяла участь у Першому круглому столі «Партнерство з містами Німеччини»
- Ігор Ренькас зустрівся з головами сільських рад
- Кому і що потрібно знати для проведення електронного декларування доходів
- 03.08.2016 відбудеться чергове засідання виконавчого комітету Канівської міської ради
- Виконавчий комітет Канівської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади Головного спеціаліста секретаріату міської ради
- Чергове пленарне засідання ІV сесії Канівської міської ради VІІ скликання відбудеться 18.08.2016
- 14 серпня - День будівельника!
- 23-24 серпня День державного прапора та День Незалежності України!
За 9 місяців 2021 року через Канівський ЦНАП мешканці нашої громади отримали понад 21 тисячу адміністративних послуг.
Серед найбільш затребуваних сервісів – видача довідок про реєстрацію місця проживання, реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання, соціальні послуги, реєстраційні послуги (ФОП, юрособи), а також послуги з оформлення документів, які посвідчують особу та підтверджують громадянство. Про це повідомила начальник управління «Центр надання адміністративних послуг» Наталія Матінова під час апаратної наради міського голови Ігоря Ренькаса з керівниками структурних підрозділів виконавчого комітету та директорами комунальних підприємств міста, яка відбулася у п’ятницю, 1 жовтня ц.р.
˗ З початку року через управління ЦНАП надано понад 21 тисячу адміністративних послуг, в тому числі і на віддаленому робочому місці адміністратора у с. Межиріч, ˗ зауважила Н.Матінова.
Додамо, нині у Канівському ЦНАПі швидко і без черг можна отримати більше 250 адміністративних послуг.