Понад 2000 одиниць поштової кореспонденції надійшло до виконкому за I півріччя


Повернутись

Серед рішень, ухвалених в ході засідання виконавчого комітету Канівської міської ради 5 липня ц.р., було заслухано та взято до відома інформацію про стан виконавської дисципліни у виконавчому комітеті Канівської міської ради за I півріччя ц.р.

Протягом звітного періоду виконкому Канівської міської ради надійшло 2063 одиниці поштової кореспонденції. Серед якої: 1366 – від органів влади вищого рівня та Черкаської обласної державної адміністрації, 697 – місцевої кореспонденції. На контроль взято 62 документи.

На постійному контролі виконавчого комітету перебувають Укази Президента України, Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України, Постанови Верховної Ради України.

Також  в першому півріччі 2023 року взято на контроль:

-   10 розпоряджень начальника обласної державної адміністрації;

-    8 розпоряджень начальника районної військової адміністрації;

-   2 накази начальника Черкаської обласної військової адміністрації;

-   11 доручень начальника обласної державної адміністрації;

-   2 доручення начальника районної військової адміністрації;

-   25 депутатських звернень;

-   15 запитів прокуратури;

-   9 адвокатських запитів.

Натомість структурними підрозділами виконавчого комітету протягом І півріччя поточного року підготовлено та відправлено 1427 документів у центральні органи виконавчої влади, обласні управління, установи та організації, із них 825 листів – на виконання документів безпосередньо в облдержадміністрацію.

Окрім того, за звітний період, видано 235 розпоряджень міського голови. Відбулося 14 засідань виконавчого комітету Канівської міської ради, на яких прийнято 158 рішень. 

Організація роботи з виконання актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, інших документів центральних органів виконавчої влади, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації, міського голови в управліннях та відділах виконавчого комітету Канівської міської ради носила системний характер. Розроблено ряд заходів для повного та своєчасного виконання документів. Щодня в телефонному режимі головним виконавцям нагадують про контрольні терміни. Працівникам структурних підрозділів надається необхідна методична допомога та роз’яснення.

Робота управлінь та відділів виконавчого комітету направлена на підвищення ефективності діяльності та відповідальності кадрів за виконання поставлених завдань.  Незважаючи на те, що роботу ускладнює воєнний час, вимоги запитувачів інформації «сьогодні на завтра» або «сьогодні на вчора», тобто дуже стислі терміни виконання завдань, виконавську дисципліну в управліннях та відділах виконавчого комітету можна вважати доброю.

Безумовне виконання документів органів влади вищого рівня, висока виконавська дисципліна посадових осіб є невід’ємною складовою успішної роботи органів місцевого самоврядування.

 

 

  Друк статті