Цікаве на цю тему:
- Коло друзів Канева розширюється
- Заступник міського голови Наталія Матінова взяла участь у Першому круглому столі «Партнерство з містами Німеччини»
- Ігор Ренькас зустрівся з головами сільських рад
- Кому і що потрібно знати для проведення електронного декларування доходів
- 03.08.2016 відбудеться чергове засідання виконавчого комітету Канівської міської ради
- Виконавчий комітет Канівської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади Головного спеціаліста секретаріату міської ради
- Чергове пленарне засідання ІV сесії Канівської міської ради VІІ скликання відбудеться 18.08.2016
- 14 серпня - День будівельника!
- 23-24 серпня День державного прапора та День Незалежності України!
Вже цієї суботи, 12 серпня, Канівський центр надання адміністративних послуг відзначить свій перший десятилітній ювілей. Від відділу, що надавав 12 послуг до окремого управління, яке нині надає 393 адміністративні послуги – така історія створення ЦНАПу Каневі.
З нагоди прийдешнього ювілею Канівський міський голова Ігор Ренькас привітав колектив ЦНАПу, вручивши очільниці установи Наталії Матіновій відповідну відзнаку за високий професіоналізм та вагомі здобутки у справі надання мешканцям громади якісних адміністративних послуг.
–Десять років – величезне досягнення для Канева. Нині ви перегортаєте нову сторінку, продовжуючи удосконалюватись та розширювати сферу надання адміністративних послуг. Дякую колективу ЦНАПу за сумлінну роботу та бажаю подальших успіхів у роботі, – зазначає Канівський міський голова Ігор Ренькас.
Зауважимо, з 11 січня 2021 року Центр надання адміністративних послуг отримав статус управління, в складі якого працює два відділи: відділ прийому громадян та відділ організації надання адміністративних послуг. У ЦНАПі облаштовано 13 робочих місць адміністраторів: 5 – у відділі прийому громадян, 8 – у відділі організації надання адміністративних послуг,в т.ч. 1 – на віддаленому робочому місці адміністратора у селі Межиріч.
Кількість наданих суб’єктам звернень адміністративних послуг щороку збільшується. Так, лише впродовж 2021 – 2023 років адміністраторами ЦНАПу надано заявникам більше, ніж 60 тисяч послуг. Причому, більше половини від загальної кількості послуг надано безпосередньо у ЦНАПі (так звані «швидкі послуги»). Решту – іншими суб’єктами надання адміністративних послуг, як то: структурні підрозділи виконавчого комітету, департаменти та управління обласної державної адміністрації, територіальні підрозділи міністерств та відомств, Пенсійного фонду України.
Найбільш затребуваними серед «швидких» послуг є послуги, пов’язані з реєстрацією/зняттям з реєстрації місця проживання, а також видачею різноманітних довідок у цій сфері, в тому числі архівних. Також безпосередньо у ЦНАПі надають такі послуги: з видачі довідок внутрішньо переміщеним особам; оформлення та нарахування компенсації власникам житла , які прихистили внутрішньо переміщених осіб; подача інформаційного повідомлення про пошкоджене чи знищене майно громадян; установлення статусу, видача посвідчень і довідок членам сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України; видача спеціальних іменних карток для придбання продуктів у «соціальному» магазині.
Кількість адміністративних послуг соціального характеру, а саме, призначення різних видів соціальних допомог, складають близько 23% від загальної кількості. Також 16 % від загальної кількості наданих адміністративних послуг становлять послуги щодо призначення субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги.
Сума коштів, які надходять до міського бюджету від оплати за надані адміністративні послуги щороку збільшується: якщо протягом 2015 року надійшло 300 тисяч гривень, то у 2022 році – півтора мільйони гривень. За 7 місяців 2023 року міський бюджет поповнився за рахунок плати за адміністративні послуги на суму близько 600 тисяч гривень.