Вже цієї суботи, 12 серпня, Канівський центр надання адміністративних послуг відзначить свій перший десятилітній ювілей. Від відділу, що надавав 12 послуг до окремого управління, яке нині надає 393 адміністративні   послуги – така історія створення ЦНАПу Каневі.

З нагоди прийдешнього ювілею Канівський міський голова Ігор Ренькас привітав колектив ЦНАПу, вручивши очільниці установи Наталії Матіновій відповідну відзнаку за високий професіоналізм та вагомі здобутки у справі надання мешканцям громади якісних адміністративних послуг.

–Десять років – величезне досягнення для Канева. Нині ви перегортаєте нову сторінку, продовжуючи удосконалюватись та розширювати сферу надання адміністративних послуг. Дякую колективу ЦНАПу за сумлінну роботу та бажаю подальших успіхів у роботі, – зазначає Канівський міський голова Ігор Ренькас.

Зауважимо, з 11 січня 2021 року Центр надання адміністративних послуг отримав статус управління, в складі якого працює два відділи: відділ прийому громадян та відділ організації надання адміністративних послуг. У ЦНАПі облаштовано 13 робочих місць адміністраторів: 5 – у відділі прийому громадян, 8 – у відділі організації надання адміністративних послуг,в т.ч. 1 – на віддаленому робочому місці адміністратора у селі Межиріч. 

Кількість наданих  суб’єктам звернень адміністративних послуг щороку збільшується. Так, лише впродовж 2021 – 2023 років  адміністраторами ЦНАПу надано заявникам більше, ніж 60 тисяч послуг. Причому, більше половини  від загальної кількості послуг надано безпосередньо у ЦНАПі (так звані «швидкі послуги»). Решту – іншими суб’єктами надання адміністративних послуг, як то: структурні підрозділи виконавчого комітету, департаменти та управління обласної державної адміністрації, територіальні підрозділи міністерств та відомств, Пенсійного фонду України. 

Найбільш затребуваними серед «швидких» послуг є послуги, пов’язані з реєстрацією/зняттям з реєстрації місця проживання, а також видачею  різноманітних довідок у цій сфері, в тому числі архівних. Також безпосередньо у ЦНАПі надають такі послуги: з видачі довідок внутрішньо переміщеним особам;  оформлення та нарахування компенсації власникам житла , які прихистили внутрішньо переміщених осіб; подача інформаційного повідомлення про пошкоджене чи знищене майно громадян; установлення статусу, видача посвідчень і довідок членам сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України; видача спеціальних іменних карток для придбання продуктів у «соціальному» магазині.

Кількість  адміністративних послуг соціального характеру, а саме, призначення різних видів соціальних допомог, складають  близько   23% від загальної кількості. Також 16 % від загальної кількості  наданих  адміністративних послуг становлять послуги щодо призначення субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги.

Сума коштів, які надходять до міського бюджету від оплати за надані адміністративні послуги щороку збільшується: якщо протягом 2015 року надійшло 300 тисяч гривень, то у 2022 році – півтора мільйони гривень. За 7 місяців 2023 року  міський бюджет поповнився  за рахунок плати за адміністративні послуги на суму близько 600 тисяч гривень.

  Друк статті