Канівський міський голова Ігор Ренькас: Вірю в колективний розум депутатів міської ради та виконавчої влади Канева
Повернутись
Цікаве на цю тему:
- Коло друзів Канева розширюється
- Заступник міського голови Наталія Матінова взяла участь у Першому круглому столі «Партнерство з містами Німеччини»
- Ігор Ренькас зустрівся з головами сільських рад
- Кому і що потрібно знати для проведення електронного декларування доходів
- 03.08.2016 відбудеться чергове засідання виконавчого комітету Канівської міської ради
- Виконавчий комітет Канівської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади Головного спеціаліста секретаріату міської ради
- Чергове пленарне засідання ІV сесії Канівської міської ради VІІ скликання відбудеться 18.08.2016
- 14 серпня - День будівельника!
- 23-24 серпня День державного прапора та День Незалежності України!
З квітня 1985 року працюю у виконавчому комітеті Канівської міської ради на різних посадах: головного архітектора, заступника міського голови, першого заступника, з грудня 2014 року – міським головою. Завжди брав безпосередню участь у формуванні, прийнятті і, що саме головне, у виконанні головного закону громади – місцевого бюджету.
Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», прийнятий у 1997 році налаштовував робити це публічно. Уже бюджет 1999 року формувався, а потім і виконувався за цим принципом.
З 2000 року в Україні прийнятий Бюджетний Кодекс, який систематизував бюджетні принципи та закріпив види податків за територіями.
Була ще низка Законів і Указів Президента, які дозволили суттєво збільшити надходження до бюджетів всіх рівнів та надали імпульс стрімкого розвитку малого та середнього підприємництва і, як результат, до середини 2000 року була ліквідована заборгованість у виплаті заробітних плат, працівникам бюджетної сфери і пенсій.
Напрацьовуючи відносини з бюджетами різних рівнів виконавчий комітет постійно тримав контакти з управлінням фінансів облдержадміністрації та Міністерством фінансів України.
Усі ці роки бюджетний процес у місті не завжди був однаковий. Були і підйоми і провали. Однак кожного разу підрозділи виконавчого комітету, заступники міського голови і профільна депутатська комісія знаходили виважені рішення та виносили їх в сесійну залу для прийняття.
Розходження між пропозиціями виконавчого комітету та депутатів міської ради п’ятьох попередніх скликань жодного разу не стали причиною несвоєчасного прийняття бюджету міста, адже всі чітко усвідомлювали негативні наслідки від цього. Їх багато. Назву лиш декілька. По тимчасовому бюджету ( бюджет попереднього року ділиться на 12 і в межах цієї цифри здійснюється фінансування ) ми зможемо фінансувати лише захищені статті видатків: заробітну плату, оплату енергоносіїв, медикаменти, харчування в закладах освіти і медицини тощо.
Однак і тут виникнуть проблеми: енергоносії подорожчали, ліки і продукти також і так далі.
Ситуація, що склалась нині в міській раді складна. Два ключових питання, по яких немає порозуміння між пропозиціями виконавчого комітету і депутатами ситуативної більшості, це кількість старостинських округів і кількість працівників у виконавчих органах міста.
Я і виконавчий комітет пропонуємо 4 старостинських округи, а депутати більшості – 3.
При цьому пропозиція виконавчого комітету базується на рекомендаціях законодавця: в перехідний період ( 2- 3 роки) творення ОТГ, зберегти округи в тих населених пунктах, де були сільські ради.
Більшість пояснює свою пропозицію економією бюджетних коштів.
Сесія міської ради, де повинно прийматись рішення « Про бюджет міста Канів на 2022 рік» запланована на 23 грудня.
Є ще два тижні, щоб домовитись, віднайти золоту середину та прийняти бюджет в грудні поточного року.
Є ще час, щоб колективний розум переборов амбіції протистояння заради жителів Канівської МТГ.