Що потрібно знати при звернені до Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації нерухомості та бізнесу
Повернутись
Цікаве на цю тему:
- Коло друзів Канева розширюється
- Заступник міського голови Наталія Матінова взяла участь у Першому круглому столі «Партнерство з містами Німеччини»
- Ігор Ренькас зустрівся з головами сільських рад
- Кому і що потрібно знати для проведення електронного декларування доходів
- 03.08.2016 відбудеться чергове засідання виконавчого комітету Канівської міської ради
- Виконавчий комітет Канівської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади Головного спеціаліста секретаріату міської ради
- Чергове пленарне засідання ІV сесії Канівської міської ради VІІ скликання відбудеться 18.08.2016
- 14 серпня - День будівельника!
- 23-24 серпня День державного прапора та День Незалежності України!
Окрім оскарження рішень, дій або бездіяльності державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації до суду кожна зацікавлена особа має право адміністративного оскарження до Мін’юсту та його територіальних органів.
Для забезпечення розгляду скарг Мін’юстом та його територіальними органами створені Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації (далі – Комісія).
При звернені до Комісії необхідно пам’ятати:
- Строк подачі скарги становить 60 календарних днів з дня прийняття рішення, що оскаржується, або з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав відповідною дією чи бездіяльністю.
- Скарга подається особою, яка вважає, що її права порушено у зв’язку з прийняттям оскаржуваного рішення державного реєстратора, вчиненням дії або коли мала місце бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації.
- Скарга повинна бути оформлена відповідно до вимог частини п’ятої статті 37 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», частини п’ятої статті 34 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», Порядку розгляду скарг у сфері державної реєстрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1128.
Щодо переваг звернення до Комісії, то безсумнівними плюсами є швидкість розгляду скарги, відсутність обов’язку бути особисто присутнім на засіданні Комісії, відсутність плати за звернення до Комісії, а у разі позитивного розгляду скарги – відомості до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань вносяться відразу.