80% опитаних осіб – одержувачів соціальної послуги догляду вдома задоволені якістю та періодичністю їх надання
Повернутись
Цікаве на цю тему:
- Коло друзів Канева розширюється
- Заступник міського голови Наталія Матінова взяла участь у Першому круглому столі «Партнерство з містами Німеччини»
- Ігор Ренькас зустрівся з головами сільських рад
- Кому і що потрібно знати для проведення електронного декларування доходів
- 03.08.2016 відбудеться чергове засідання виконавчого комітету Канівської міської ради
- Виконавчий комітет Канівської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади Головного спеціаліста секретаріату міської ради
- Чергове пленарне засідання ІV сесії Канівської міської ради VІІ скликання відбудеться 18.08.2016
- 14 серпня - День будівельника!
- 23-24 серпня День державного прапора та День Незалежності України!
Управління соціального захисту населення в м.Канів інформує про результати проведеного моніторингу якості соціальних послуг у територіальному центрі соцобслуговування.
Соціальні послуги - це допомога одиноким непрацездатним громадянам та інвалідам, які не в змозі самостійно себе обслуговувати та потребують сторонньої допомоги. У канівському управлінні соцзахисту населення було створено комісію з моніторингу та оцінки якості надання соціальних послуг. У нашому місті соціальні послуги надають територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг), центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів, центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
Територіальний центр, зокрема, надає такі види послуг: догляд удома - охоплено 230 осіб, соціальна адаптація - 602 особи, представництво інтересів - 91 особа, соціальна профілактика - 832 особи. Безпосередньо вдома жителів Канева, які потребують сторонньої допомоги, обслуговують 12 соціальних робітників.
В оцінюванні взяли участь 153 одержувачі соціальної послуги догляду вдома. Із них 149 осіб в ході опитування висловили своє задоволення ставленням до себе соціальних робітників. Скарг або фактів негуманних дій до одержувачів соціальної послуги в процесі опитування виявлено не було. 149 осіб задоволені якістю та періодичністю надання послуг, що становить 80% від охоплених оцінюванням осіб.
Спеціальна комісія з моніторингу та оцінки якості надання соціальних послуг виявила, що у всіх одержувачів соціальних послуг спостерігається покращення емоційного і психологічного стану в процесі надання соціальних послуг порівняно з періодом, коли соціальна послуга догляду вдома не надавалась. Про це свідчить і кількість звернень за соціальною послугою, яка стрімко зростає. Так, протягом першого півріччя ц.р. до територіального центру надійшло 36 звернень за отриманням послуги догляду вдома.
З усіма одержувачами соціальних послуг укладені договори про соціальне обслуговування з дотриманням вимог законодавства.
Працює у територіальному центрі відділення денного перебування, в якому завідувач відділення, інструктор з трудової адаптації і соціальний працівник організовували гурткову роботу, яка охоплює 53 особи, роботу Університету ІІІ-го віку - 30 осіб, адаптовано 602 громадян, 85 інвалідів користуються технічними засобами пересування; прання машиною-автомат територіального центру, ремонт швейних виробів, користування бібліотекою – 210 осіб; адресна допомога пунктом благодійної діяльності – 832 особи, які отримували гуманітарну допомогу одягом та взуттям б/в від благодійного фонду «Фірзен – Канів» та медикаментами від благодійного фонду «Фармварта».
Для вивчення думки щодо якості надання послуги «соціальна адаптація», яка надається відділенням денного перебування, було організовано опитування отримувачів послуги. Станом на 1 серпня ц.р. послугу соціальної адаптації у відділенні денного перебування отримують 30 осіб. Всього відділенням надано послуг 700 особам. В опитуванні взяло участь 204 особи, що становить 30 % від загальної кількості.
Проаналізувавши результати опитування можна зробити висновок, що більшість опитаних позитивно оцінює роботу надавачів послуги. Були висловлені схвальні відгуки щодо роботи Університету третього віку. Отримані під час навчання знання й навички постійно використовуються підопічними у повсякденному житті.
Інструктор з трудової адаптації відділення проводить відкриті уроки, що дає можливість спостереження за процесом надання послуги соціальної адаптації, також проводяться співбесіди та телефонні опитування з отримувачами послуги.
Не зважаючи на узагальнений статус показників «добре» відділеннями соціальної допомоги вдома та денного перебування планується ряд заходів, спрямованих на усунення виявлених недоліків, удосконалення процедури обслуговування й підвищення якості соціальних послуг. Насамперед це: робота щодо виявлення одиноких громадян та осіб з обмеженими фізичними можливостями з метою надання їм необхідної допомоги; своєчасне, якісне та в повному обсязі надання соціальних послуг; робота щодо якісного стажування та навчання надавачів соціальних послуг; робота з благодійними фондами, приватними підприємцями та підприємствами міста, релігійними конфесіями у напрямку надання матеріальної допомоги для покращення матеріально-технічної бази територіального центру; проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед жителів міста з питань роботи відділень територіального центру, соціального захисту населення (субсидії, пільги, державна допомога сім'ям); оперативне реагування на звернення громадян щодо соціального обслуговування тощо.