Втратили свідоцтво про шлюб чи інший документ про державну реєстрацію актів цивільного стану? Подати заяву про повторне отримання документів відтепер можливо через мережу Інтернет в будь-який зручний час.
З 23.02.2017 «Он-лайн будинок юстиції» вийшов на всеукраїнський рівень. Віднині послугами з повторного отримання документів у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, зможуть скористатися всі українці.        Для цього достатньо зайти на сайт сервісу http://online.minjust.gov.ua обрати в меню розділ –«Повторна видача документів», подати відповідну заяву для отримання :

 повторних свідоцтв: 

- про народження;

- про шлюб;

- про розірвання шлюбу;

- про смерть;

- про зміну імені;

витягів: 
- про народження;

- про смерть;

- про зміну імені;

- про розірвання шлюбу;

- про встановлення батьківства;

- про внесення змін;

- про шлюб;

- про усиновлення.

         Крім того, Ви можете записатись на прийом до відділу ДРАЦС у зручний для Вас час, задати питання в онлайн режимі, подати заяви на реєстрацію актів цивільного стану, скориставшись послугою в меню «Інформація з реєстру» розділу «Акти цивільного стану» на порталі «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану».

Інформує: Канівський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану ГТУЮ у Черкаській області

  Друк статті