Цікаве на цю тему:
- Коло друзів Канева розширюється
- Заступник міського голови Наталія Матінова взяла участь у Першому круглому столі «Партнерство з містами Німеччини»
- Ігор Ренькас зустрівся з головами сільських рад
- Кому і що потрібно знати для проведення електронного декларування доходів
- 03.08.2016 відбудеться чергове засідання виконавчого комітету Канівської міської ради
- Виконавчий комітет Канівської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади Головного спеціаліста секретаріату міської ради
- Чергове пленарне засідання ІV сесії Канівської міської ради VІІ скликання відбудеться 18.08.2016
- 14 серпня - День будівельника!
- 23-24 серпня День державного прапора та День Незалежності України!
Не погоджуєтесь з відмовою, діями або бездіяльністю державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації, що здійснюють свою діяльність в межах Черкаської області у сфері реєстрації бізнесу та нерухомості? Подавайте скарги до Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Черкаській області!
Комісія наділена досить широкими повноваженнями:
1) складає протоколи про адміністративні правопорушення щодо державних реєстраторів прав;
2) приймає рішення про:
- скасування рішення про відмову та проведення державної реєстрації прав на нерухомість;
- проведення державної реєстрації бізнесу (у разі оскарження відмови);
- виправлення помилки, допущеної державним реєстратором;
- тимчасове блокування доступу державного реєстратора до реєстру;
- направлення до Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату при Мін’юсті подання щодо анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю.
Звернення зі скаргою до Комісії має переваги:
- скарга розглядається протягом 30 днів (у деяких випадках - 45 днів);
- розгляд скарг здійснюється безоплатно;
- присутність скаржника на засіданні Комісії необов’язкова;
- повторне подання документів для державної реєстрації та сплата адміністративного збору не вимагається.
Скаргу можна подати до Головного територіального управління юстиції у Черкаській області (бульв. Шевченка, 185, м. Черкаси, 18001). Консультації щодо оформлення скарги та її подачі надаються за телефоном (0472) 33-00-27.