Канівська громада зайняла перше місце в Черкаській області та 10 місце в Україні в рейтингу  інституційної спроможності і сталого розвитку малих та середніх громад. Всього оцінено по Україні 1540 громад. Середній рейтинг по Україні - 21,49, у Канівської громади – 130,52.

Рейтинг враховує 40 показників та відображає інвестиційну привабливість громад у 2020 році.

  1. Відсутність/наявність корупційних скандалів в муніципалітеті за останні 2 роки.
  2. 2. Наявність укладених угод про співпрацю з іншими громадами.
  3. 3. Готовність муніципалітету працювати над підвищенням рейтингу (наявність фідбеку, заповнення анкет).
  4. 4. Політична активність голови громади в сфері сталого розвитку.
  5. 5. Активність громади сталий період (більше 5 років, незалежно від зміни влади)
  6. 6. Наявність/відсутність амбіційних планів муніципалітету і підтримка їх на рівні громадянського суспільства (проведення громадських слухань, круглих столів, напрацювання дорожніх карт т.і.)
  7. 7. Приєднання до ініціативи ЄС «Угода мерів».
  8. 8. Існування прийнятого громадою Плану дій сталого енергетичного розвитку та клімату.
  9. 9. Проведення моніторингу Плану дій сталого енергетичного розвитку та клімату.
  10. 10. Доступність Плану дій сталого енергетичного розвитку та клімату на сайті громади для аналізу громадою.
  11. 11. Наявність впроваджених модернізаційних інфраструктурних проектів в сфері ЖКГ.
  12. 12. Участь громади в міжнародних проектах фінансової підтримки.
  13. 13. Участь громади в міжнародних проектах технічної підтримки.
  14. 14. Наявність у громади міжнародних запозичень.
  15. 15. Громадський бюджет.
  16. 16. Наявність програми «Відкрите місто».
  17. 17. Наявність програми «Розумне місто».
  18. 18. Наявність програми «Безпечне місто».
  19. 19. Інвестиційний паспорт громади (від 2018 р)
  20. 20. Мапа інвестиційних пропозицій.
  21. 21. Промо ролики громади.
  22. 22. Наявність ЕСКО контрактів.
  23. 23. Наявність структури енергоменеджменту.
  24. 24. Наявність громадських проектів рівня країни (форуми, фестивалі, конференції т.і.).
  25. 25. Призначена офіційно календарна дата Дня Енергії в громаді (чи проводиться в реалі).
  26. 26. Спільні проекти між громадами.
  27. 27. Креативні ініціативи муніципалітету 2017-2019 рр..
  28. 28. Наявність бренду громади.
  29. 29. Якість промоушену муніципалітету.
  30. 30. Наявність та якість сайту громади (інформаційність, доступність пошуку, креативність т.і.).
  31. 31. Співпраця з бізнесом, проекти державно-приватного партнерства.
  32. 32. Наявність та якість стратегій розвитку.
  33. 33. Наявність на територіях громади вітропарків та їхня потужність;
  34. 34. Наявність на територіях громади сонячних станцій та їхня потужність;
  35. 35. Власний річний рівень доходів громади.
  36. 36. Загальний річний рівень доходів громади.
  37. 37. Наявність комунальних ЗМІ.
  38. 38. Населення громади.

Також з цього року оцінюються:

39. Наявність сторінки «Енергозбереження» на сайті громади і її якісне наповнення.

40. Наявність інформації по діяльності громади на порталах відкритих даних (реєстри договорів КП, звітність виконкому, пропозиції бізнес стартапів т.і)

«Пишаюсь результатами роботи команди. Часто повсякденна робота, що виконується працівниками управління економічного розвитку та структурних підрозділів виконавчого комітету не помітна. Тож приємно отримувати високу оцінку виконаної роботи зовнішніми та незалежними експертами» - не приховує почуттів міський голова Ігор Ренькас.

 

 

  Друк статті