Цікаве на цю тему:
- Коло друзів Канева розширюється
- Заступник міського голови Наталія Матінова взяла участь у Першому круглому столі «Партнерство з містами Німеччини»
- Ігор Ренькас зустрівся з головами сільських рад
- Кому і що потрібно знати для проведення електронного декларування доходів
- 03.08.2016 відбудеться чергове засідання виконавчого комітету Канівської міської ради
- Виконавчий комітет Канівської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади Головного спеціаліста секретаріату міської ради
- Чергове пленарне засідання ІV сесії Канівської міської ради VІІ скликання відбудеться 18.08.2016
- 14 серпня - День будівельника!
- 23-24 серпня День державного прапора та День Незалежності України!
Кадастровий номер – цифровий унікальний штрих-код об’єкта нерухомого майна, що дозволяє ідентифікувати певну ділянку землі щодо її місця розташування.
«Він унікальний у межах держави і не може повторюватися. Кадастровий номер земельної ділянки є її ідентифікатором у Державному земельному кадастрі».
Державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за місцем їх розташування відповідним Державним кадастровим реєстратором центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
Законом «Про Державний земельний кадастр» визначено, що для державної реєстрації земельної ділянки Державному кадастровому реєстратору, який здійснює таку реєстрацію, подаються:
– заява за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин;
– оригінал документації із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки, у формі електронного документа.
Заява з доданими документами надається заявником особисто чи уповноваженою ним особою або надсилається поштою цінним листом з описом вкладення та повідомленням про вручення, а в разі подання заяви в електронній формі – надсилається засобами телекомунікаційного зв’язку.
Державний кадастровий реєстратор, який здійснює державну реєстрацію земельних ділянок, протягом 14 днів з реєстрації заяви:
– перевіряє відповідність документів до вимог законодавства;
– за результатами перевірки здійснює державну реєстрацію земельної ділянки або надає заявнику мотивовану відмову в державній реєстрації.
«Законом визначено, що на підтвердження державної реєстрації земельної ділянки заявнику безоплатно видається витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. Витяг містить усі відомості про земельну ділянку, внесені до Поземельної книги. Складовою частиною витягу є кадастровий план земельної ділянки».
Заява на отримання адміністративної послуги подається в письмовій, усній чи електронній формі суб’єкту надання адміністративної послуги особисто суб’єктом звернення або його представником (законним представником), надсилається поштою, а в разі надання адміністративних послуг в електронній формі – через Єдиний державний портал адміністративних послуг, зокрема через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування. Ця послуга є безоплатною.
Крім того, можливо замовити надання цієї послуги на офіційному веб-сайті Єдиного державного порталу адміністративних послуг https://my.gov.ua/info/service/byservicescope-86/3359/details у розділі «Природні ресурси та екологія», підрозділ «Земля».
Отже, якщо вам потрібно здійснити присвоєння кадастрового номера земельній ділянці та, як наслідок, отримати витяг з Державного земельного кадастру – вам необхідно підготувати необхідний пакет документів та звернутися до відповідного центру надання адміністративних послуг за місце знаходженням земельної ділянки.
Інформує головний спеціаліст відділу «Канівське бюро правової допомоги» Золотоніського місцевого центру з надання БВПД Ірина Танана.