Повідомлення про плановану діяльність ТОВ "Український кондитер", яка підлягає оцінці впливу на довкілля


Повернутись

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКИЙ КОНДИТЕР», 40173212 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

1. Інформація про суб’єкта господарювання

Юридична адреса: 03038, місто Київ, вул. Миколи Грінченка, буд.4, тел. +38(095)-478-91-64

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної

особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи*.

Планована діяльність, її характеристика. Основний вид діяльністю ТОВ «УК» є виготовлення кондитерських виробів: цукерок, печива на території існуючого підприємства, розташованого за адресою: Черкаський район, м. Канів, вул. Енергетиків, буд. 126. Планованою діяльністю передбачається встановлення нового обладнання та збільшення продуктивності підприємства.

Технічна альтернатива 1.

Планованою діяльністю передбачається експлуатація існуючих будівель та споруд,  встановлення нового обладнання для зміни асортименту та збільшення обсягів продукції, встановлення дизельної електростанції для аварійного забезпечення виробництва електроенергією.

Технічна альтернатива 2.

Не розглядається, технічна альтернатива 1 є оптимальною, у зв’язку з тим, що ТОВ «УК» є діючим підприємством, планується лише встановлення нового обладнання у існуючих виробничих приміщеннях.

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

Планована діяльність здійснюється за адресою: Черкаський район, м. Канів, вул. Енергетиків, буд. 126, згідно договору оренди землі №406 від 26.06.2014р., площа відведеної ділянки – 2.4288 га. Кадастровий номер ділянки 7110300000:03:002:0005. Цільове призначення земельної ділянки для. розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Не розглядається, планова діяльність відбуватиметься в межах погодженої містобудівної документації на території існуючого підприємства, наявний договір оренди земельної ділянки.

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності

Реалізація планованої діяльності сприятиме розвитку харчової промисловості України; створення нових робочих місць; працевлаштування місцевого населення, яке проживає в межах даного адміністративного району та сплатою податків в місцеві бюджети. Стратегія компанії в області безпеки і якості — це відповідність продукції жорстким вимогам і нормам Європейського Співтовариства.

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)

Передбачена модернізація виробничих потужностей та встановлення нового сучасного обладнання, що відповідає вимогам безпеки харчових продуктів та екологічної безпеки. планована виробнича потужність по випуску продукції – до 37 т/добу.

На території розміщені: адміністративно-побутовий корпус, виробничий корпус, котельня, дизельгенераторна, підсобні приміщення.

Для збору та відводу випадкових проливів та атмосферних осадів в зоні зливу передбачене тверде бетонне покриття, що обладнане пристроями відводу стоків в систему виробничо-дощової каналізації.

Кількість створених робочих місць на об’єкті - 218.

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

Щодо технічної альтернативи 1

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно законодавства України з дотриманням нормативів граничнодопустимих рівнів екологічного навантаження на природне середовище, технічних умов, містобудівних умов та обмежень: 

- викиди забруднюючих речовин здійснювати лише за наявності Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (у відповідності до його умов);

- по забрудненню атмосферного повітря – забезпечення дотримання нормативів ГДВ на межі нормативної СЗЗ; 

- по акустичному впливу - допустимі рівні шуму не повинні перевищувати допустимі норми згідно вимог ДБН В.1.1-31-2013 та ДСП 173-96;

- по поверхневим та підземних водах - забезпечення дотримання нормативних значень стану водного середовища; 

- по поводженню з відходами – утилізація на спеціалізованих підприємствах, що мають відповідну ліцензію; розміщення відходів у навколишньому середовищі екологічно безпечним способом;

- дотримання правил пожежної безпеки. 

Щодо технічної альтернативи 2 - не розглядається, оскільки Технічна альтернатива 1 визнана більш доцільною.

Щодо територіальної альтернативи 1

- дотримання меж санітарно-захисної зони (СЗЗ) згідно ДСП 173-96 та допустимого рівня впливу шкідливих факторів на цій межі. 

- територіальні обмеження, визначені містобудівною, інженерно-транспортною та промисловою інфраструктурою (забудовою), яка склалася на території планованої діяльності та поряд з нею.

Щодо територіальної альтернативи 2: Не розглядаються через пріоритетність територіальної альтернативи 1.

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

Щодо технічної альтернативи 1.

Підприємством ТОВ «УК» планується використання існуючих будівель та споруд для здійснення планованої діяльності – виготовлення кондитерських виробів. Територія має існуюче планування, під’їзні дороги і шляхи, на майданчику передбачені заходи, направлені на захист ґрунтів та підземних вод від випадкових розливів:

  • все обладнання встановлено в виробничих приміщеннях, роботи по демонтажу старого, встановленні нового не потребує додаткової підготовки та захисту території;

  • запобігання попадання забрудненню дощових та талих вод в ґрунт та підземні води передбачено шляхом збору їх та відведення до вигрібної ями, з подальшим вивозом на очисні споруди;

 Розміщення будівель та споруд на території комплексу відповідає вимогам протипожежних, санітарних, технологічних та екологічних норм.

Об’єкт знаходиться за межами зон охорони пам’яток культурної спадщини, меж історичних ареалів, зон регулювання забудови, зон охоронюваного ландшафту, зон охорони  археологічного культурного шару, охоронних зон об’єктів природно-заповідного фонду, прибережних смуг, та інших зон.

Щодо технічної альтернативи 2 - не розглядається.

Щодо територіальної альтернативи 1 – аналогічно технічній альтернативі 1.

Щодо територіальної альтернативи 2 - не розглядається, так як прийнята пріоритетною територіальна альтернатива 1.

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

Щодо технічної альтернативи 1. Очікувані  впливи планованої діяльності об’єкта на наступні компоненти природного середовища:

  • клімат і мікроклімат – в межах нормативного;

  • повітряне середовище – викиди в атмосферне повітря в межах нормативного;

  • водне середовище – в межах нормативів згідно «Правил приймання стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації населених пунктів України»

  • геологічне середовище, ґрунти, підземні води – при виконанні запроектованих заходів по захисту – в межах нормативного;

  • рослинний та тваринний світ – в районі впливу об’єкту відсутні рекреаційні зони, об’єкти природно-заповідного фонду, їх охоронні зони і території, перспективні для заповідання;

Не очікується перевищення відносно ГДК (ОБРВ) забруднюючих речовин у повітряному басейні зони впливу об’єкту, фізичні фактори (джерела іонізуючого випромінення, електромагнітних полів) на території об’єкту відсутні, шумовий тиск не передбачає перевищення відносно допустимих рівнів, тому вплив на рослинний та тваринний світ очікується в межах нормативних вимог;

  • культурна спадщина – вплив відсутній;

  • навколишнє техногенне середовище – вплив відсутній.

Щодо технічної альтернативи 2 - не розглядається.

Щодо територіальної альтернативи 1 – аналогічно технічній альтернативі 1.

Щодо територіальної альтернативи 2 - не розглядається, так як прийнята пріоритетною територіальна альтернатива 1.

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

Планована діяльність відноситься до другої категорії видів планової діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, пункт 8 ч. 3 ст. 3 – виробництво кондитерських виробів та патоки в обсязі понад 20 тон на добу, Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIІI від 23 травня 2017 року.

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)

Транскордонний вплив відсутній.

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, у відповідності до вимог статті 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової

інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського  обговорення.

Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби (COVID19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до повного його скасування та протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадські слухання не проводяться і не призначаються на дати, що припадають на цей період, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

14. Рішення про провадження планованої діяльності

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

Висновок з ОВД, на підставі та з урахуванням якого будуть розроблені та отримані документи дозвільного характеру, згідно вимог законодавства України.

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається Управлінням екології та природних ресурсів Черкаської обласної державної адміністрації

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

16. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Управлінням екології та природних ресурсів Черкаської обласної державної адміністрації, поштова адреса 18008 м. Черкаси, вул. Вернигори, 17, тел. адреса [email protected], тел./факс (0472)63-36-55, контактні особи: т.в.о. начальника управління Довга Людмила Володимирівна,____________________________________________

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

  Друк статті