Звіт про результати проведення моніторингу та внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг у територіальному центрі надання соціальних послуг виконавчого комітету Канівської міської ради Черкаської області у 2021 році


Повернутись

Цікаве на цю тему:

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2020 № 449  « Про затвердження Порядку проведення моніторингу надання  та оцінки якості соціальних послуг», на виконання наказу від 15.02.2021  № 01-28 ОД  «Про проведення моніторингу та внутрішньої оцінки» було здійснено наступні заходи:

- організовано і проведено моніторинг надання та внутрішню оцінку якості таких соціальних послуг: догляд вдома, соціальна адаптація, денний догляд для дітей з інвалідністю, у період  з 1 березня  по 15 квітня 2021 року;

- призначено відповідальну особу за організацію і проведення оцінки якості соціальних послуг - завідувача відділення соціальної допомоги вдома № 2 Валерію Дорошенко;

- затверджено порядок проведення внутрішнього моніторингу та оцінки якості соціальних послуг у територіальному центрі;

- затверджено склад Комісії з моніторингу та оцінки якості соціальних послуг та план її засідань.

Пріоритетні завдання у проведенні оцінки полягали у:

  • дотриманні вимог до соціальних послуг, встановлених Державними стандартами;

  • оптимізації роботи відділень, які надають послуги;

  • підвищенні рівня професійної компетентності персоналу;

  • визначенні результативності надання соціальних послуг;

  • виявленні позитивних і негативних тенденцій у процесі надання соціальних послуг, підготовка пропозицій щодо вдосконалення процесу надання соціальних послуг й поширення успішного досвіду.

Оцінка якості соціальних послуг визначалась із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників надання соціальних послуг за наступними показниками якості: адресність та індивідуальний підхід; результативність; своєчасність; доступність та відкритість; зручність; повага до отримувача; професійність. Під час проведення внутрішньої оцінки якості застосовувалися наступні методологічні заходи: перевірка та аналіз документації, спостереження за процесом надання соціальних послуг; бесіди з персоналом терцентру та отримувачами соціальних послуг. Задля отримання найбільш об’єктивної інформації щодо якості соціальних послуг, необхідної для вивчення реального стану надання соціальних послуг і відповідності їх вимогам Державним стандартам здійснювалося вибіркове опитування отримувачів соціальних послуг. В своїй роботі Терцентр керується затвердженими Міністерством соціальної політики України Державними соціальними стандартами.

 

Пропозиції соціальних послуг

У Канівській громаді соціальні послуги надають територіальний центр надання соціальних послуг, та міський центр соціальних служб. Недержавні організації  з надання соціальних послуг не створювались.   

 

В опитуванні взяли участь 267 отримувачів соціальних послуг, з них соціальної послуги  догляд  вдома - 163 особи, соціальної адаптації – 73 особи, денного догляду - 31 особа. 

Оцінка якості соціальних послуг визначалась із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг.

 Комісія працювала без ускладнень, оперативно, злагоджено та ефективно. До уваги взяті дані за  2020 рік та І квартал 2021 року.

У м. Канів отримують пенсію за віком (старші 60-ти років) – 7244 осіб (дані за 2020 рік).

Серед осіб старше 60-ти років - 4575 жінок та 2669 чоловіків, всього 7244

60-65 років -  всього 2043 особи, з них – 1216 жінок та 827 чоловіків;

65-70 років - 1754 осіб. З них жінок -1056 то 698 чоловіків;

70-75 років -  1365 особа , з них жінок  856 та 509 чоловіків;

75 і більше років – 2082 осіб, з них жінок 1447 та 635 чоловіків.

В управлінні соціального захисту населення за категоріями зареєстровано:

Ветерани війни - 785

Учасники війни - 125

Діти війни - 1802

Жертви нацистських переслідувань - 1

Реабілітовані -11

Ветерани праці - 4755

Ветерани АТО - 362

Постраждалі внаслідок аварії на ЧАЕС -1606 особи, з них:

– особи з інвалідністю І категорії -     1121, постраждалі ІІ категорії -  209,

ІІІ категорії - 49 осіб,  вдів – 452

Кількість осіб з інвалідністю, старших 18-ти років – 2065

Кількість дітей з інвалідністю – 100.

 

У територіальному центрі функціонують  чотири структурні підрозділи:

  • відділення соціальної допомоги вдома № 1;

  • відділення соціальної допомоги вдома № 2;

  • відділення денного перебування, до складу якого входять: Університет третього віку, пункт прокату технічних та інших засобів реабілітації; пункт благодійної діяльності; встановлені електрична швейна машинка та пральна машина автомат, працює бібліотека, з клієнтами працює інструктор з трудової адаптації;

  • відділення денного догляду для дітей з інвалідністю.

Послуги представництва інтересів та  соціальної профілактики надаються як заходи соціальної послуги догляд вдома. Особи, що обслуговуються відділеннями, отримують адресну грошову та натуральну допомогу, користуються технічними засобами пересування з пункту прокату.

Розподіл за видами наданих терцентром послуг: догляд вдома (307 осіб), денний догляд для дітей з інвалідністю (47 осіб), соціальна адаптація (294), як захід -  представництво інтересів    ( 198 осіб) , соціальна профілактика  (648 осіб). Станом на 01.04.2021 року на обліку в територіальному центрі перебувають  648 осіб, які 100% охоплені наданням соціальних послуг.

Відповідно до  рішення виконавчого комітету Канівської міської ради від 07.04.2021 №117 затверджено «Положення про порядок та умови надання соціальних послуг за плату, з встановленням диференційованої плати та тарифів на соціальні послуги у територіальному центрі надання соціальних послуг виконавчого комітету Канівської міської ради Черкаської області». Введені тарифи на платні соціальні послуги  та з встановленням диференційованої плати, які надаються працівниками відділень соціальної допомоги вдома. Станом на  15.04.2021 року платні послуги надаються 71особі, зібрано 23,4 тисяч гривень.

Протягом першого кварталу 2021 року до управління соціального захисту надійшло 163 звернення за отриманням соціальних послуг, з них: догляд вдома- 141, соціальна адаптація – 21, денний догляд - 1. При взятті на обслуговування, територіальним центром дотримано терміни оформлення документів для надання соціальних послуг, відповідно до вимог стандартів. З одержувачами соціальних послуг укладені договори про соціальне обслуговування з дотриманням вимог законодавства. Договором передбачена вимога щодо дотримання принципу конфіденційності. Випадків порушення принципу конфіденційності не виявлено.

Завідувачами відділень постійно ведеться робота по веденню бази даних на паперових носіях (особові справи клієнтів) та електронних карток громадян в базі даних АІС ОСОПД. Паперова та   електронна бази сформовані на 100 %. Електронна база щомісяця передається Департаменту соціального захисту населення.

Відділення соціальної допомоги вдома №1, №2  (послуга догляд вдома)

Соціальне обслуговування здійснюють 23 соціальних робітників, які надають послугу соціальної допомоги вдома 307 мешканцям  Канівської об’єднаної територіальної громади.  Середнє навантаження на 1 соціального робітника – 13 осіб.

Перевірено роботу 23 соціальних робітників, складені акти перевірок. З охоплених обслуговуванням осіб на всіх заведені особові справи з діючими індивідуальними планами. Всі плани складені за встановленими вимогами та переглянуті у визначений термін.

 Зі 163 осіб, охоплених опитуванням, 157 осіб  (що становить 96,3%),    задоволені ставленням до себе соціальних робітників. Скарг або фактів негуманних дій до одержувачів соціальної послуги в процесі опитування не виявлено.

 У всіх одержувачів соціальних послуг спостерігається покращення емоційного і психологічного стану в процесі надання соціальних послуг порівняно з періодом, коли соціальна послуга догляду вдома не надавалась, надалі зберігається стабільність.

 Охоплення виявленої потреби - 100%. Виявлення проводиться постійно. Черги на обслуговування немає.

Всі соціальні робітники забезпечені тонометрами, взуттям, гумовими рукавичками, калькуляторами, захисними масками, засобами для обробки рук, світловідбиваючими стрічками, електрошокерами. 50% - велосипедами  з гуманітарної допомоги та сумками на коліщатах.

Самооцінка персоналу, що надає соціальні послуги

У територіальному центрі три рази на тиждень, у вівторок, четвер та п’ятницю відбувались наради із соціальними робітниками, на яких обговорюється самооцінка їх роботи. В період карантину наради не проводились, спілкування відбувалось щоденно, у телефонному режимі та при допомозі створеної у мережі «VIBER» групи.

 Вивчення відповідної документації

Під час моніторингу проведено вивчення документації відділення соціальної допомоги вдома.  На обліку у відділенні перебувають виключно особи, що підпадають під дію п. 13 «Переліку соціальних послуг, умов і порядку їх надання структурними підрозділами територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2009 р. № 1417. На всіх одержувачів соціальної послуги «допомога вдома» сформовані особові справи, які ведуться відповідно до п. 26 вище вказаного переліку.  Щомісяця завідувач відділення подає на затвердження директору графіки роботи соціальних робітників. Кожен соціальний робітник веде щоденник виконаних робіт, в якому підопічні підписом підтверджують надання послуги. Щомісяця складаються акти виконаних робіт осіб, що отримують платну послугу. Прийом та зняття з обслуговування здійснюється відповідними наказами у встановлені терміни.

 

 Відділення денного перебування (послуга соціальної адаптації)

За 2020 рік Відділення денного перебування відвідали 576 особа; в тому числі -  університет третього віку – 45 осіб, пункт прокату засобів пересування – 174 осіб; прання машиною-автомат територіального центру, ремонт швейних виробів, користування бібліотекою – 602 особи, гурткова робота –  32 особи,  адресна допомога пунктом благодійної діяльності – 853 осіб.  Надання соціальних послуг організовує соціальний працівник. Через пандемію коронавірусу у відділенні працювали бібліотека, пункт прокату, надання благодійної допомоги. Гурткова робота, масові заходи не проводились.

Станом на 01.04.2021 року відділення денного перебування охопило обслуговуванням 294 особи, зменшення кількості обслужених відбулось з у зв’язку з введенням протиепідемічних та карантинних заходів. 

Університет ІІІ віку працював  у складі відділення денного перебування територіального центру по 10 березня 2020 р., у зв’язку з введенням карантину щодо попередження поширення захворюваності на коронавірус очна форма роботи припинена. В Університеті навчались 45 студентів. В Університеті вивчали історію рідного краю та культурологію, працював клас з комп’ютерного навчання, читались лекції щодо позитивного мислення, здорового способу життя, відбувались перегляд та обговорення цікавих кінофільмів, користувались популярністю літературні вечори, які проводять працівники бібліотеки, проводились святкові заходи до дня іменинника, державних та релігійних свят. Велись табелі відвідувань та журнали обліку занять.  

У зв’язку з введенням карантину, а пізніше декількох «червоних зон» щодо попередження поширення захворюваності на коронавірус в Університеті наказом директора введено дистанційне навчання, для чого створена група «Університет третього віку» у соціальній мережі VIBER.

У 2021-му навчальному році викладення матеріалів проводиться дистанційно.

За звітний період  колектив територіального центру проводив  активну роботу по залученню  благодійної та спонсорської допомоги для зміцнення матеріально-технічної бази  територіального центру та  покращення якості надання  соціальних послуг.  

У першому кварталі року отримано благодійної  грошової допомоги від Товариства «Друзі Канева»  на суму 37,3 тисячі грн.

Перевірено ведення документації. Всі справи в наявності,  документація в них відповідає Державному стандарту. Наявні плани роботи відділення, плани роботи Університету третього віку. Ведеться журнал занять  Майстерні трудової адаптації, ведуться табелі відвідувань, журнали обліку послуг прання, шиття на швейній машині, наявна картотека користувачів бібліотекою.

Щодо побажань в заповнених анкетах було висловлено побажання найшвидшого закінчення карантинних обмежень та поновлення роботи Майстерні з трудової адаптації і Університету третього віку. Задоволення роботою пункту благодійної діяльності (гуманітарна допомога засобами гігієни, подарунки до державних та релігійних свят, користування пунктом прокату засобів реабілітації, святкові заходи та інше) виявили всі опитані.

Таким чином, в ході опрацювання заповнених анкет отримувачів послуги соціальна адаптація, виявлено позитивну тенденцію у процесі надання соціальної послуги, задоволення індивідуальних потреб отримувачів послуги, дотримання вимог й показників забезпечення якості, встановлених у Державному стандарті соціальної адаптації.

 

  Відділення денного догляду для дітей з інвалідністю (послуга денного догляду) відвідують 47 дітей.  У відділенні здійснюються заходи, спрямовані на розвиток та коригування порушень розвитку дитини, навчання її основним соціальним та побутовим навичкам, розвиток здібностей. З дітьми працюють соціальний педагог, вихователь, керівник гурткової роботи,  соціальний працівник, медичні сестри з масажу та лікувальної фізкультури.

Перевірено ведення документації. Всі справи в наявності,  документація в них відповідає Державному стандарту. Наявні плани роботи та звітність відділення. Ведуться журнали гурткової роботи, надання медичних послуг, ведуться табелі відвідувань та інші, передбачені номенклатурою документи.

Надаючи послугу денного догляду фахівці намагаються врахувати потреби кожного з отримувачів послуг. Прийом дітей обмежений, а під час перебування міста у «червоній зоні» припиняється. Ведеться журнал руху дітей по кабінетах відділення з метою збереження соціальної дистанції.

 

Оцінка якості соціальних послуг визначалась із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг.

Проаналізувавши думку отримувачів соціальних послуг на питання в анкетах, можна зробити висновок, що:

Адресність та індивідуальний підхід (100%):

Критерії оцінювання:

наявність визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги (100 %) – всі особові справи отримувачів соціальної послуги догляду вдома, денного догляду та соціальної адаптації містять карти визначення (оцінювання) індивідуальних потреб у соціальному обслуговуванні (наданні соціальних послуг);

наявність індивідуального плану надання соціальної послуги догляду вдома, денного огляду та соціальної адаптації, що відповідає визначеним індивідуальним потребам отримувача соціальної послуги (100 %) – індивідуальні плани надання соціальних послуг, які ґрунтуються на визначенні індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, складаються і узгоджуються з кожним отримувачем соціальної послуги, індивідуальний план складається за формою згідно з додатком до Державного стандарту. Один примірник індивідуального плану знаходиться у отримувачів соціальної послуги, другий залишається в особовій справі отримувача;

забезпечення перегляду індивідуального плану надання соціальної послуги догляду вдома (100 %) – індивідуальний план коригується один раз на півроку при повторному визначенні індивідуальних потреб отримувачів соціальної послуги (в результаті перегляду індивідуальних планів на період моніторингу індивідуальні потреби змінилися у 9% отримувачів соціальних послуг).

Результативність (90%) :

Критерії оцінювання:

рівень задоволеності соціальними  послугами  (за оцінками отримувачів): 90%  отримувачів в основному задоволені; 90% отримувачів соціальної послуги догляду вдома, соціальної послуги соціальна адаптація та соціальної послуги денний догляд констатували покращення емоційного, психологічного, фізичного стану порівняно з періодом, коли соціальні послуги  не надавалися;

проведення опитувань, збору відгуків, реагування на скарги отримувачів соціальних послуг та проведення роботи щодо надання роз'яснень отримувачам (90 %)  – в ході перевірок соціальних робітників на дільницях, проводилося опитування отримувачів соціальної послуги догляду вдома щодо якості надання соціальної послуги.  Були отримані позитивні відгуки щодо роботи соціальних робітників та постійно проводилася інформаційно-роз’яснювальна робота щодо соціального обслуговування. Відвідувачі денного відділення та відділення денного догляду в основному задоволені наданими послугами, активно брали участь в опитуванні.

Своєчасність (100%):

Критерії оцінювання:

прийняття рішення щодо надання соціальних послуг, визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, підготовка індивідуального плану надання соціальної послуги (100 %) – дотримуються вимоги розділів Державного стандарту догляду вдома, Державного стандарту соціальної адаптації, Державного стандарту денного догляду.

підписаний у двосторонньому порядку договір на надання соціальної послуги (100 %)- дотримуються вимоги договору про соціальні послуги; строки та терміни надання соціальної послуги відповідають зазначеним у договорі.

суб’єкт надання послуг відповідає протягом 24 годин на невідкладні випадки (100%) розроблена та затверджена наказом від 15.04.2021 № 01-41 ОД схема оповіщення  та надання оперативної інформації про надзвичайні ситуації в територіальному центрі.

Доступність та відкритість(90%)

Критерії оцінювання:

наявність приміщень, що відповідають санітарним та протипожежним вимогам (80 %) – приміщення у якому працюють працівники  територіального центру надання соціальних послуг у задовільному стані. Наявні 8 вогнегасників та запасний вихід, але пожежної сигналізації немає. Потребує перебудови туалет – для потреб осіб на інвалідних візках. Розташування терцентру є вдалим, він знаходиться близько до центру міста зі зручним транспортним сполученням. Приміщення відремонтоване, затишне, просторе, укомплектоване меблями.

  Відділення денного перебування для клієнтів розташоване на першому поверсі двоповерхової будівлі, обладнане пандусом, є стоянка для автомобілів. На другому поверсі розміщені 3 адміністративних кабінети.

  В коридорі територіального центру оформлені стенди з інформацією про порядок надання, умови та зміст соціальних послуг, графік прийому громадян, пам’ятка про Державні стандарти соціальних послуг.

 На всіх дверях розташовані таблички з написом назви кабінету.  У поточному році у місцевих засобах масової інформації розміщено 3 інформації про роботу територіального центру, але в той же час лише частина опитаних отримувачів соціальної послуги довідалися про діяльність територіального центру через ЗМІ.

Відділення денного догляду для дітей з інвалідністю розташоване на першому поверсі дитячого садка, в центрі міста. Обладнане пандусом, є дитячий ігровий майданчик на вулиці. Відділення забезпечене необхідним інвентарем, обладнанням для надання послуг з масажу та лікувальної фізкультури.

Повага до гідності отримувача соціальної послуги (100%)

Критерії оцінювання:

відгуки отримувачів соціальної послуги щодо ставлення до них надавачів соціальної послуги (100 %) - отримані відгуки отримувачів соціальної послуги щодо ввічливого та коректного ставлення до них працівників відділення, зауваження відсутні;

повага до гідності отримувачів соціальної послуги та недопущення негуманних і дискримінаційних дій щодо них (100 %) працівники центру застосовують індивідуальний підхід ( з урахуванням фізичного та психічного стану отримувачів соціальної послуги) та з повагою ставляться до раси, національності, культури, релігії, віку, статі отримувачів соціальних послуг, проводять свою діяльність з повагою до гідності отримувачів соціальної послуги та з недопущенням негуманних і дискримінаційних дій щодо них. Фактів негуманних і дискримінаційних дій щодо отримувачів соціальних послуг не зафіксовано;

наявність у договорі про надання соціальної послуги догляду вдома положень щодо дотримання принципу конфіденційності ( 100 %) – у договорі про надання соціальних послуг передбачені, п.1.9 розділу ІІІ. Працівники територіального центру зобов’язуються бути ввічливими та коректними у спілкуванні з отримувачем при виконанні своїх посадових обов’язків, дотримуватися конфіденційності  в роботі з інформацією, отриманою в процесі виконання службових обов’язків.

Професійність (97%)

Критерії оцінювання:

штатний розпис сформовано відповідно до законодавства та з урахуванням спеціалізації (100 %) – Штатний розпис сформовано відповідно до законодавства з урахуванням спеціалізації. Посадові інструкції затверджені згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників “Випуск 80” “Соціальні послуги ”.  В особовій справі працівників містяться документи про освіту (державного зразка). Проводяться оперативні наради, на яких проходить ознайомлення з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг.  Складено графік атестації соціальних працівників, у першому кварталі проведено 1 атестацію.

23 соціальних робітників мають особисті медичні книжки та пройшли обов’язковий щорічний медичний огляд.

Фахівцем з соціальної роботи з освітою психолога проведено 11 супервізій. Фахівець з соціальної роботи пройшла навчання в Черкаському обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації по програмі «Соціальна робота в громаді: веденння випадку, оцінка потреб».

У центрі наявні офісні та кухонні  меблі, твердий та м’який інвентар, автомобіль «Газель» (в незадовільному стані), 2 скутери, комп’ютерна техніка, телевізор, 2 кондиціонери, проектор з екраном.

 При проведенні аналізу звернень, які надійшли за поточний період, 11 звернень з приводу: роз’яснень та з проханням посприяти у поселенні до будинків-інтернатів області, отримання засобів реабілітації у пункті прокату, отримання грошової компенсації за надання соціальних послуг, отримання засобів гігієни, одягу чи взуття б/в, медикаментів.  Всі звернення розглянуті вчасно, у визначені терміни, надані ґрунтовні роз’яснення. 

Розроблені графіки проведення навчання та підвищення кваліфікації. За звітний період 1 працівник територіального центру  підвищив кваліфікацію,  23 соціальних робітників підвищують кваліфікацію на  навчальних семінарах-тренінгах, які проводяться в територіальному центрі. Колектив бере участь в олайн –нарадах, вебінарах, відео-конференціях.

Показник професійність (97%) знизився на 3% за рахунок того, що в  територіальному центрі недостатньо спеціалістів за фахом «соціальна робота».

 

Проаналізуємо кількісні показники надання соціальних послуг: догляд  вдома, соціальна адаптація та денний догляд дітей з інвалідністю:

@ кількість звернень від отримувачів соціальних послуг за звітний період складає 1,69 % (11 звернень щодо організації надання соціальних послуг), які зареєстровані в журналі обліку особистого прийому громадян);

@ частка задоволених звернень про отримання соціальних послуг складає 100%;

@ частка працівників, які підвищили рівень кваліфікації, враховуючи навчання соціальних робітників, та працівників відділення денного догляду на семінарах-практикумах, складає 85,6 %;

@ частота здійснення моніторингу якості надання соціальних послуг: догляд  вдома, соціальна адаптація та стаціонарний догляд - 100,0%. Дані моніторингу рекомендовано збирати один раз на рік;

@ відповідність встановлених показників якості отриманим у ході контролю - 100,0% дотримання відповідності кількісних показників, встановлених у Державних стандартах: догляд вдома, соціальна адаптація, денний догляд.

Кожен кількісний показник переводиться у відсотковий еквівалент (як частка до загальної сукупності  (95 %) , після чого, в залежності від значення, йому присвоюються наступні статуси:

  • отже, дані табл. 1 свідчать, що для кількісних показників надання послуг, що оцінюються,  переважає статус «добре» з постійною тенденцією, тому присвоюється узагальнений статус «добре» для оцінювання якості соціальних послуг: догляд вдома, соціальна адаптація, денний догляд в цілому.

 

Таблиця 1. Статус кількісних показників надання догляд вдома, соціальна адаптація, денний догляд.

 

Кількісний показник

СТАТУС

«добре»

«задовільно»

«незадовільно»

 

від 0% до 20%

від 21% до 50%

від 51% до 100%

Кількість скарг

«добре» 1,69 %

 

 

 

 

від 80% до 100%

 

від 51% до 79%

 

від 0% до 50%

Результати  розгляду скарг

«добре» 100%

 

 

Частка задоволених звернень про отримання соціальної послуги догляду вдома

«добре» 100%

 

 

Частка працівників, які підвищили рівень кваліфікації

«добре» 85,6%

 

 

 

Частота здійснення моніторингу якості надання соціальної послуги догляду вдома

«добре» 100%

 

 

Відповідність встановлених показників якості отриманим у ході контролю

«добре» 95%

 

 

 

Статуси показників охоплення по кожному критерію узагальнюються і статус, який переважає, присвоюється для групи показника забезпечення якості в цілому. Отже, дані табл. 2 свідчать, що для показників забезпечення якості догляд вдома, соціальна адаптація, денний догляд переважає статус «добре» з постійною тенденцією, тому присвоюється узагальнений статус «добре» для оцінювання якості соціальних послуг в цілому.

 

Таблиця 2. Статус показників забезпечення якості послуг догляд вдома, соціальна адаптація, денний догляд.

 

Якіснй показник

СТАТУС

«добре»

«задовільно»

«незадовільно»

від 80% до 100%

від 51% до 79%

від 0% до 50%

Адресність та індивідуальний підхід

«добре» (100%)

 

 

Результативність

«добре» (90%)

 

 

Своєчасність

«добре» (100%)

 

 

Доступність та відкритість

«добре»(80%)

 

 

Зручність

«добре»( 100%)

 

 

Повага до гідності отримувача соціальної послуги

«добре» (100%)

 

 

Професійність

«добре»(97%)

 

 

Наступним кроком є узагальнення статусів кожного показника забезпечення якості соціальної послуги та кожного кількісного показника, і статус, який переважає, присвоюється для оцінювання якості соціальної послуги в цілому відповідно до таблиці, в якій рекомендуються відповідні заходи (табл.3).

Таблиця 3. Оцінка якості соціальних послуг: догляд вдома, соціальна адаптація, денний догляд в цілому

Показники

Статус

Рекомендації по роботі територіального центру:

Кількісні

«добре»

продовжувати роботу територіального  центру по  наданню соціальних послуг: догляд вдома, соціальна адаптація, денний догляд для дітей з інвалідністю

Якісні

«добре»

 

Узагальнений

«добре»

 

 

 

 

 

 

 

Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальних послуг, показники відповідають встановленому рівню -“Добре”.

Результати проведеного моніторингу та внутрішньої оцінки якості доведені до відома працівників територіального центру та представників отримувачів соціальних послуг на оперативній нараді 16.04.2021.

 

Висновок

Незважаючи на узагальнений статус показників «добре» відділеннями соціальної допомоги вдома, денного догляду для дітей з інвалідністю та денного перебування планується ряд заходів спрямованих на усунення виявлених недоліків, удосконалення процедури обслуговування й підвищення якості соціальних послуг.

Насамперед це;

  • активізувати роботу щодо виявлення одиноких громадян та осіб з обмеженими фізичними можливостями з метою надання їм необхідної допомоги;

  • продовжувати своєчасно, якісно та в повному обсязі надавати соціальні послуги;

  • постійно контролювати надання соціальними робітниками послуг щодо повноти обсягу та вчасності надання шляхом проведення хронометражів робочого часу, телефонного опитування, виходів на дільницю;

  • продовжувати інформаційно-роз’яснювальну роботу серед мешканців міста з питань обслуговування шляхом розміщення інформації в друкованих виданнях, на сайті міської ради, у мережі Фейсбук;

  • організовувати роботу щодо якісного стажування та навчання працівників; 

  • продовжувати роботу з благодійними фондами, приватними підприємцями та підприємствами міста, релігійними конфесіями у напрямку надання матеріальної допомоги для покращення матеріально-технічної бази територіального центру;

  • забезпечити оновлення у доступних місцях інформаційних стендів, визначити відповідальних за інформаційне оновлення стендів;

  • продовжувати оперативно реагувати на звернення громадян щодо соціального обслуговування;

  • продовжувати дотримуватися вимог, показників забезпечення якості, строків, принципів, встановлених у Державних стандартах соціальних послуг.

  Друк статті