Про підсумки роботи за І півріччя 2016 року щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Канівської міської ради


Повернутись

Про підсумки роботи за І півріччя 2016 року щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Канівської міської ради

КАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 20.07.2016  № 278

Відповідно до статті 38 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та заслухавши  інформацію начальника відділу звернень громадян про  підсумки роботи виконавчого комітету Канівської міської ради щодо розгляду звернень громадян за І півріччя 2016 року, виконавчий комітет

ВИРІШИВ:

  1. Інформацію начальника  відділу  звернень громадян Гури Н.А. щодо підсумків розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті за І півріччя 2016 року взяти до відома.
  2. Заступникам міського голови, керівникам структурних підрозділів виконавчого комітету, комунальних підприємств міста забезпечити неухильне виконання вимог щодо всебічної, об’єктивної і вчасної перевірки заяв і скарг, домагатися реального здійснення прийнятих по них рішень.
  3. Заступників міського голови, керівників комунальних підприємств міста та структурних підрозділів виконавчого комітету попередити про персональну відповідальність за кваліфікований розгляд звернень, дотримання термінів інформування заявників та виконком про його результати.
  4. Виконуючому обов’язки керуючого справами виконавчого комітету Святелику В.І., начальнику відділу звернень громадян Гурі Н.А. активізувати роботу щодо організації розгляду звернень громадян на засіданнях постійно діючої комісії виконавчого комітету  не рідше одного разу на місяць.
  5. Вважати  таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету від 20.01.2016 року №33 „Про підсумки роботи за 2015 рік щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Канівської міської ради”.
  6. Контроль за виконанням рішення покласти на виконуючого обов’язки керуючого справами Святелика В.І.  та начальника   відділу звернень громадян.

Міський голова І.О. Ренькас

Виконуючий обов’язки керуючого справами В.І.Святелик

ПОГОДЖЕНО:

Начальник управління документообігу О.І. Коваленко

Начальник  відділу звернень громадян Н.А. Гура

Начальник юридичного відділу Н.О.Лісова

Додаток до рішення виконавчого комітету  від 20.07.2016 №  278
 Інформація про кількість та характер звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету Канівської міської ради за І півріччя  2016 року

Протягом І півріччя 2016 року  на розгляд виконавчого комітету надійшло 346 звернень від громадян. З них 296 – письмових, 50 – на особистому прийомі у  голови та заступників міського голови. Роботу виконавчого комітету щодо розгляду звернень громадян організовано відповідно до вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Керівники структурних підрозділів виконкому щоквартально надають письмові    інформації міському голові про проведену роботу щодо розгляду звернень громадян. Протягом І півріччя 2016 року проведено перевірки щодо стану роботи з розгляду звернень громадян у структурних підрозділах виконавчого комітету.

Затверджено та дотримуються графіки особистого прийому громадян посадовими особами виконавчого комітету.  Протягом І півріччя 2016 року міським головою проведено 20 особистих прийомів. Під час особистих прийомів відвідувачам надано 10 роз’яснень, позитивно вирішено 40 звернень.

З обласної державної адміністрації надійшло 12  звернень від громадян міста, які звернулися до обласної державної адміністрації, органів влади вищого рівня. Всі ці звернення розглянуті вчасно і надані  відповіді. 

Всього з питань роботи підприємств житлово-комунального господарства  надійшло  71 звернення. Ці питання традиційно є найактуальнішими. На засіданні виконавчого комітету розглянуто питання «Про  підготовку об’єктів житлово-комунального господарства міста до роботи в осінньо-зимовий період 2014-2015 років», в якому взяли і до уваги звернення громадян, які порушували питання стосовно житлово-комунального господарства. На виконання  затверджених виконавчим комітетом заходів, та виконання звернень мешканців відремонтовано дахи на житлових будинках, відремонтовано ліфти. Проведено ремонт і прокладку нових водопровідних мереж на виконання заяв від мешканців, проведено реконструкцію та заміну мереж. Зроблено та відремонтовано дороги та тротуари.

Враховуючи колективні звернення, до виконавчого комітету звернулося 1 тис. 708 мешканців, з них особи похилого віку, пенсіонери,  учасники війни, УБД, інваліди від захворювання, ліквідатори та потерпілі від аварії на ЧАЕС І, ІІ категорій. В колективних зверненнях, в основному, ставилися  питання  життєзабезпечення міста, а саме: про ремонт доріг та освітлення вулиць, про ремонт дахів та під’їздів будинків, про зрізання дерев, очищення вулиць від снігу, ремонт водогону. Всього колективних звернень  надійшло – 56.

Питання соціального захисту ставилися  в 109 звернення, а саме: про надання субсидії  та соціальної допомоги,  про затримки у виплаті соцільних допомог, про допомогу дровами  для опалення будинку,  пільговий проїзд в транспорті.

112 мешканців міста звернулися до виконавчого комітету з проханням про надання матеріальної допомоги. З порівнянням з минулим роком значно більше. В основному це особи, які приймали участь в зоні АТО та особи, які потребують кошти на лікування.

З питаннями по вирішенню земельних спорів  надійшло 31 звернення. Комісією виконавчого комітету по земельних спорах за участю депутатів міської ради на її засіданнях розглянуто усі звернення громадян та прийнято відповідні рішення.

Протягом І півріччя 2016 року розглянуто, вирішено та надано позитивні відповіді заявникам  по 200  зверненнях, по деяких зверненнях підготовлено розпорядження, рішення виконавчого комітету та міської ради  (в основному, з питань архітектури, постановки на квартирний облік, матеріальна допомога та ін.); надано роз’яснень – 146;  відмовлено – 0 заявникам.

 

Начальник відділу звернень громадян Н.А. Гура

  Друк статті