Про підсумки роботи виконавчого комітету Канівської міської ради щодо розгляду звернень громадян у 2017 році


Повернутись

Від  12.01.2018 № 9

 

Про підсумки роботи виконавчого

комітету Канівської міської ради

 щодо розгляду звернень громадян у 2017 році

Відповідно до пункту 6 статті 38 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”,  до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування  конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування ”   та заслухавши  інформацію начальника відділу звернень Гури Н.А. про  підсумки роботи  за 2017 рік щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Канівської міської ради, виконавчий комітет             

ВИРІШИВ:

  1. Інформацію начальника відділу звернень  Гури Н.А. «Про підсумки роботи   виконавчого комітету Канівської міської ради щодо розгляду звернень громадян у 2017 році» взяти до відома згідно з додатком.
  2. Заступнику міського голови, виконуючому обов’язки керуючого справами, керівникам структурних підрозділів виконавчого комітету, директорам комунальних підприємств міста забезпечити неухильне виконання вимог щодо всебічної, об’єктивної і вчасної перевірки заяв і скарг та попередити про персональну відповідальність за кваліфікований розгляд звернень, дотримання термінів, інформування заявників та виконком  про його результати.
  3. Контроль за  виконанням рішення покласти   на  виконуючого обов’язки керуючого справами   Святелика В.І. та начальника  відділу звернень Гуру Н.А.

Міський голова                                                                                 І.О. Ренькас

Виконуючий обов’язки керуючого справами                                           В.І. Святелик

 

ПОГОДЖЕНО:

Начальник управління документообігу                                         О.І. Коваленко

Начальник відділу звернень                                                            Н.А. Гура

Начальник юридичного відділу                                                      Н.О. Лісова

 

Додаток
до рішення виконавчого комітету
                                                                                                    від  12.01.2018 № 9

 

Інформація   про  кількість  та   характер звернень громадян,
 які надійшли до виконавчого комітету
 Канівської міської ради  за 2017 рік

Протягом 2017 року на розгляд виконавчого комітету надійшло 818 звернень від громадян (у 2016 році – 890).  З них 664 – письмових, 154 – на особистому прийомі у  голови та    заступників міського голови. Роботу виконавчого комітету щодо розгляду звернень громадян  організовано відповідно до вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»., розпорядження голови Черкаської обласної державної адміністрації від 28.02.2017 №101 «Про внесення змін до розпорядження обласної державної адміністрації від 05.03.2008 №55»,  рішенням виконавчого комітету міської ради від 20.04.2016 №179 «Про затвердження регламенту виконавчого комітету Канівської міської ради», пункту 2.2. Положення про управління документообігу апарату виконавчого комітету Канівської міської ради та розпорядження міського голови від 09.08.2017 №422-р «Про заходи  щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян».

Протягом звітного періоду проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян виконавчого комітету Канівської міської ради. До роботи комісії залучалися також  керівники структурних підрозділів, установ та організацій міста. Піднімалися проблеми стосовно побутових спорів громадян між сусідами, надання матеріальної допомоги, земельні спори.

За планом роботи 2017 року виконавчого комітету Канівської міської ради проведено семінар. Під час проведення семінару надавалися роз’яснення щодо належного виконання розгляду звернень громадян, направлення звернень для розгляду за належністю іншому органу, термінів розгляду звернень громадян, об'єктивного розгляду та повноти надання відповідей заявникам та застосування інших статей Закону України "Про звернення громадян".

В усіх структурних підрозділах виконавчого комітету міської ради та комунальних підприємствам міста наказами керівників призначено відповідальних за організацію роботи щодо розгляду звернень громадян (розпорядження міського голови від 03.01.2012 №1-р «Про заходи щодо підвищення виконавської дисципліни та дотримання вимог законодавства при розгляді звернень громадян»)

Керівники структурних підрозділів виконкому щоквартально надають письмові    інформації міському голові про проведену роботу щодо розгляду звернень громадян. Проведено перевірки щодо стану роботи з розгляду звернень громадян у структурних підрозділах виконавчого комітету. 

Відповідно до рішення виконавчого комітету Канівської міської ради від 20.01.2011 №5 «Про Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у виконавчому комітеті Канівської міської ради» затверджено та дотримуються графіки особистого прийому громадян посадовими особами виконавчого комітету. Міським головою  проведено 138 особистих прийомів, зареєстровано 154 карточки особистого прийому на яких побувало 673  особи.  Під час особистих прийомів відвідувачам   надано  - 95  роз’яснень, позитивно вирішено - 59 звернень.

З обласної державної адміністрації надійшло 16 (1,95 % від загальної кількості), у 2016 – 20 (2,25%  від загальної кількості) звернень від громадян міста, які звернулися до обласної державної адміністрації, органів влади вищого рівня.  На  Урядову «гарячу лінію»  надійшло  - 90 (11% від загальної кількості), у 2016 – 179 (21,8%) звернень від мешканців нашого міста.  Всі ці звернення стосувалися питання вирішення соціальних проблем, надання матеріальної, гуманітарної допомоги, оформлення субсидії, ремонту доріг, посипання доріг в зимовий період піском та сіллю та ін.  Усім була вчасно надана допомога та надіслано роз’яснення щодо вирішення їхніх питань.

Протягом 2017 року  надійшло 86 (10,51 %)  колективних звернень  , в них підписів – 400, з них   особи похилого віку, пенсіонери,  учасники війни, УБД,  інваліди від захворювання, ліквідатори та потерпілі від аварії на ЧАЕС  І, ІІ категорій. В колективних зверненнях, в основному, ставилися  питання  життєзабезпечення міста, а саме: про ремонт доріг, освітлення вулиць, про ремонт дахів  та під’їздів  будинків,  про зрізання дерев, очищення вулиць від снігу, ремонт водогону та інш.

З  питань роботи підприємств житлово-комунального господарства  надійшло  206 (25,18%) звернень, у 2016 році – 191 (21,4%).   На виконання  затверджених   виконавчим комітетом  заходів, та виконання звернень мешканців   відремонтовано      дахи   на    житлових будинках,  зроблено поточні ремонти в під’їздах. На виконання колективних заяв (від мешканців міста, на багатьох вулицях (Успенка, Гулака Артемовського, Енергетиків,  Завойка, Котова, Чкалова, Б. Хмельницького, Соборна, Г. Небесної Сотні, Київська, М. Рибалка, Дорошенка, Шевченка, Г. Дніпра, Енергетиків, 206 Дивізії, Набережна 1-ї лінії, Шкільна та інш.)  в  2017 році зроблено поточні та капітальні ремонти доріг на суму близко 10 млн. грн.

Питання соціального захисту ставилися  в   236 (28, 85%) зверненнях, у 2016 – 163 (18,3%), а саме:   про  надання субсидії  та соціальної допомоги,  про затримки у виплаті соціальних допомоги,    про  допомогу   дровами  для опалення будинку,  пільговий проїзд в транспорті.  Значна кількість з них це звернення від мешканців міста  з проханням надання матеріальної допомоги на лікування. Незважаючи на проблеми з наповненням міського бюджету протягом даного періоду надано матеріальну допомогу громадянам на суму 346 тис. грн.., це в два рази більше ніж  в минулий період . Учасникам АТО та їх сім’ям – 26 особам на суму 13 тис. грн., контрактникам –  24 особи на суму 240 тис. грн. Здійснено зубопротезування 12 особам на суму 13 тис. 793 грн. (інваліди війни, учасники бойових дій, учасники АТО). 

Залишаються  актуальними  питання  поліпшення житлових умов  проблеми,    які  піднімалися в 188 (22,98%) зверненнях, у 2016 році – 205 (23,03%),  а саме: про забезпечення  житлом,    про ремонт житлових будинків, з питань індивідуального будівництва, про надання кімнати в гуртожитку та інше.   На жаль, ситуація з житловим будівництвом в місті складається таким чином, що виконавчий комітет не має вільного житла, тому реально допомогти усім заявникам поліпшити їх житлові умови можливості немає. За даний звітній період було виділено 100 тис. грн. для придбання в дольовій участі квартири Павеліці Л.С. (вдова ліквідатора аварії ЧАЕС). Також з міського бюджету виділено кошти  учаснику АТО Очеретяному В.В.  на придбання  двокімнатної квартири в сумі 455 тис. 279 грн.  

З питаннями про вирішення земельних спорів  надійшло 72 (8,8 %) звернення від громадян, у 2016 році – 76 (9,29%).  Комісією виконавчого комітету по земельних спорах  за   участю депутатів міської ради   на  10  її засіданнях   було розглянуто всі ці звернення та надано рекомендації щодо їх вирішення.

Проблеми роботи транспорту ставилися в 15 (1,83 %) зверненнях від мешканців міста, у 2016 році – 16, а саме, про проїзд пільговиків,   про продовження автобусних маршрутів на весняно-літній період, про культуру обслуговування в транспорті. З цих питань прийнято відповідні рішення виконавчого комітету, а також направлено  клопотання перевізникам  для проведення відповідної роботи в колективі. 

Протягом 2017 року  розглянуто, вирішено  та   надано відповіді  заявникам  по 795 зверненнях,   підготовлено рішення виконавчого комітету по  заявах  (в основному,  з питань архітектури, перевезення, встановлення лічильника на тепло та ін.),  рішень міської ради по 91 заявах (питання надання матеріальної допомоги), розпоряджень міського голови по 155  заявах ( в основному питання матеріальної допомоги). Вирішено позитивно  по 430 зверненнях, надано роз¢яснень  по 300 зверненнях, відмовлено – 0 заявникам,    не виконаними залишилися   23 звернень,  які  ще перебувають на контролі.                       

           Начальник відділу звернень                                                                                 Н.А. Гура

  Друк статті