Цікаве на цю тему:
- Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян протягом 2015 року
- Про підсумки роботи за І півріччя 2016 року щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Канівської міської ради
- Про підсумки роботи виконавчого комітету Канівської міської ради щодо розгляду звернень громадян у 2017 році
Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян протягом 2015 року
З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування, права громадян на участь в управлінні державними справами, підвищення ефективності роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування зі зверненнями громадян, відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07 лютого № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“ Черкаською обласною державною адміністрацією вживаються необхідні заходи щодо об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян.