Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян протягом 2015 року


Повернутись

Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян протягом 2015 року

З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України  права на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування, права громадян на участь в управлінні державними справами, підвищення ефективності роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування зі зверненнями громадян, відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07 лютого № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“ Черкаською обласною державною адміністрацією вживаються необхідні заходи щодо об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян.

За 2015 рік

І квартал 2015 року
І півріччя 2015 року
9 місяців 2015 року
  Друк статті