КП «ЖЕК»: про підняття тарифів і реформу ЖКГ


Повернутись

Цікаве на цю тему:

У суботу, 4 лютого ц.р., у залі засідань будинку рад представники Канівського КП «ЖЕК» провели зустріч із жителями міста. Цього разу збиралися мешканці багатоповерхових будинків, що по вулиці Т.Шевченка.

Питання, що стояли, на порядку денному: підвищення тарифів на послуги КП і реформа житлово-комунального господарства.

За словами директора Андрія Шацьких, відповідно до впровадження реформи ЖКГ, невдовзі «ЖЕКів» як таких не буде. Їх замінять управителі. (Управителем може бути як юридична особа – управляюча компанія, так і фізична особа-підприємець, які за договором із власниками будинку надають послуги з утримання будинку та прибудинкової території).

Тож наразі у мешканців багатоповерхівок є три варіанти.

1) Створити об’єднання співвласників багатоповерхового будинку (ОСББ) і бути самим собі господарями, тобто управителями будинку.

2) Без утворення ОСББ на зборах мешканців визначити юридичну чи фізичну особу, яка буде управителем. Наприклад, той же «ЖЕК».

3) Нічого не робити. Тоді проводиться конкурс серед усіх бажаючих стати управителями і по його проведенню управителя вам призначають органи місцевого самоврядування.

- Будинок насамперед ваш, а не «ЖЕКа» чи міста, - зауважує А.Шацьких, - тому робити вибір треба вже зараз.

Потому комунальник намагався обґрунтувати підняття тарифів на послуги КП «ЖЕК», яке планує провести найближчим часом.

- Мінімальна заробітна плата з нового року піднялася до 3200 грн. Тобто якщо допіру в двірника зарплата була близько 2000 грн., то наразі вона зросла вдвічі. Щоб мати змогу надавати якісні послуги нам потрібно запропонувати достойну заробітну плату для кваліфікованих працівників: електриків, сантехніків, покрівельників тощо. У Каневі катастрофічно бракує робочих рук. Тому тарифи змушені піднімати, але зауважу, ми не переглядали тарифи близько 6 років, - зауважує А.Шацьких.

Також директор КП навів перелік послуг, за що саме платять щомісяця мешканці багатоповерхівок. Так, зокрема, в тариф вартості послуг входить огляд підвальних приміщень, утримання цілодобової роботи аварійної диспетчерської служби КП «ЖЕК», обслуговування вентиляційних каналів, освітлення місць загального користування, проведення дератизації (комплекс санітарно-гігієнічних, інженерно-технічних та протиепідемічних заходів, які включають роботи з винищування та захисту від синантропних гризунів (у тому числі носіїв та розповсюджувачів інфекційних хвороб людини і тварин), прибирання прибудинкових територій тощо.

За словами людей, вони платити не проти, але хочуть за свої гроші якісного надання послуг. Так, найбільше нарікань було з приводу роботи майстрів, чищення прибудинкових територій від снігу та заміни лампочок в під’їздах.

Щодо останнього, то за словами керівника в тариф закладається заміна лампочок лише біля входу в під’їзд і на першому поверсі (біля ліфта). Решта поверхів не входить. У свою чергу, задля економії, люди пропонували переходити на енергозберігаючі лампочки.

- Так, ці лампочки служать довше, - погодився А.Шацьких. - Ми пробували переходити. Утім, їх як правило, на жаль, просто викручують люди.

Скаржилися люди, що «ЖЕК» відмовляє у наданні послуг, коли в будинках мешкають злісні боржники, навіть при тому, що решта оплачує рахунки справно.

- На жаль, доки не зміниться законодавство, ми нічого не зробимо, адже щоб подати на боржника в суд на сьогодні треба сплатити 1600 грн., - відповідає А.Шацьких.

Цікавилися люди, скільки на сьогодні в Каневі сформовано ОСББ і чи користуються вони послугами КП «ЖЕК».

- Наразі у нашому місті 2 ОСББ. Вони у нас замовляють вивезення сміття й обслуговування ліфтів, - повідомив керівник.

  Друк статті