Цікаве на цю тему:
- Зустрічі з учасниками АТО стали традиційними
- Сучасні тенденції та процеси на ринку праці міста Канева та Канівського району
- Уроки реального трудового життя
- Екскурсія на підприємство
- У Канівському центрі зайнятості відбулася робоча нарада
- Відбулось засідання міської робочої групи з питань легалізації та зайнятості населення
- Затверджено зміни до форми звітності №3 – ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)
- Трудовий договір чи трудова угода?
- Профорієнтаційний КВЕСТ «Моя майбутня професія»
З початку року в службі зайнятості запрацював інститут консультанта роботодавця
Інститут консультанта роботодавця є другим етапом стратегічного розвитку сервісів державної служби зайнятості. Основна мета новацій полягає у розширенні підходів до надання послуг роботодавцям з урахуванням специфіки підприємницької активності області, особливостей розвитку регіонального ринку праці та загального балансу між попитом і пропозицією робочої сили.
Основні переваги нового проєкту:
-
за кожним роботодавцем закріплено окремого консультанта, який володіє детальною інформацією щодо діяльності підприємства, його поточної та перспективної потреби у кадрах тощо. Такий підхід допомагає сформувати результативні напрями подальшої співпраці між службою зайнятості та роботодавцем. Адже служба володіє найбільшою базою шукачів роботи та безробітних, які розподілені на профільні групи, що сприяє оперативному підбору потрібних роботодавцю фахівців та скороченню терміну укомплектування вакансій;
-
роботодавцям надаються спеціалізовані послуги, що враховують особливості та потреби кожного окремого підприємства;
-
державна служба зайнятості дає можливість здійснити підготовку або підвищення кваліфікації кадрів під індивідуальне замовлення роботодавця, зокрема, в центрах професійно-технічної освіти державної служби зайнятості, які орієнтовані на навчання дорослого населення та оснащені сучасним обладнанням.
Зміни, що запроваджуються в роботі з роботодавцями є вимогою часу. Новації спрямовані на розширення ефективних комунікацій з роботодавцями, застосування сучасних форм роботи, які сприятимуть вирішенню проблеми нестачі кадрів. Головна мета – побудова якісно нових рівнів взаємодії з роботодавцями через покращення електронних сервісів та модернізацію служби зайнятості на підставі світових практик.