Обережно шахрайство: пошук підробітку для канівчанки обійшовся втратами майже у 1000 гривень
Повернутись
Цікаве на цю тему:
- Зустрічі з учасниками АТО стали традиційними
- Сучасні тенденції та процеси на ринку праці міста Канева та Канівського району
- Уроки реального трудового життя
- Екскурсія на підприємство
- У Канівському центрі зайнятості відбулася робоча нарада
- Відбулось засідання міської робочої групи з питань легалізації та зайнятості населення
- Затверджено зміни до форми звітності №3 – ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)
- Трудовий договір чи трудова угода?
- Профорієнтаційний КВЕСТ «Моя майбутня професія»
До виконавчого комітету Канівської міської ради звернулася жителька міста Канів із зверненням щодо телефонного шахрайства.
15 січня ц.р. на місцевому web-порталі kaniv.net вона знайшла оголошення про роботу. Зателефонувавши за вказаним телефоном (900-32) і отримавши повну консультацію, жінка зрозуміла, що робота їй не підходить. Але наприкінці місяця отримала рахунок за послуги телефонного зв’язку і була просто вражена. Трохи більше 8-ми хвилин розмови із консультантом обійшлися канівчанці у 931 гривню й 42 копійки.
За роз’ясненнями жінка звернулася до «Укртелекома». Утім, там повідомили, що телефон, вказаний в оголошенні, належить іншому провайдеру - ТОВ «Євроінформ», що надає послуги зв’язку за зовсім іншими тарифами. Також зв’язківці зауважили, що це не поодинокий випадок і подібні скарги вже надходили. Зазвичай про вартість розмови абонента повідомляють, але вимовляється це все скоромовкою, і ніхто не надає цьому значення. Опісля –«сюрприз». Тому будьте уважні, збираючись телефонувати за невідомими номерами.