Цікаве на цю тему:
- Молода канівчанка Євгенія Бульбас потребує термінової допомоги!
- Аварія по вулиці Енергетиків, що залишила мешканців багатоповерхівок в районі заводу Магніт без води, ліквідована
- Допоможемо мешканцям Авдіївки
- Канівська громада долучилася до збору допомоги для жителів Авдіївки
- Сьогодні в Україні день жалоби за загиблими гірниками на шахті Степова у Львівській області
- Через припинення подачі природного газу у Каневі зупинилися дві котельні: міська влада працює над вирішенням ситуації
- Як не стати жертвою небезпечної знахідки
- Пам'ятка про правила поводження із виявленими підозрілими вибухонебезпечними предметами у тому числі замаскованими під них речами
- Чинне законодавство забороняє на березі Дніпра в Каневі облаштовувати пляжі
Цілодобову «гарячу лінію», за якою можна отримати актуальну інформацію з протидії поширенню коронавірусу на Черкащині, запустили в області. Оператори приймають дзвінки цілодобово за номером 0-800-508-876.
Запрацювала «гаряча лінія» відучора. Відтоді фахівці обласного контактного центру прийняли 7 дзвінків. Кожне звернення фіксується, в телефонному режимі надаються всі необхідні консультації, а важлива інформація, що потребує перевірки, передається на опрацювання відповідним службам.
– До викликів громадян ми готові 24/7, – каже директор обласного контактного центру, радниця з питань ВПО в Черкаській області Лариса Ходаковська. – Постійно оновлюємо й актуалізуємо інформацію. Оскільки, якщо до нас, приміром, телефонують з села, то потім її знатимуть усі жителі цього населеного пункту. Тож наші фахівці, якщо наразі не впевнені у відповіді, беруть контактний телефон, та, уточнивши інформацію, перетелефоновують, аби надати коректну, чітку відповідь.
Фахівці обласного контактного центру нині надають консультації з актуальних питань та безлічі питань у різних сферах життєдіяльності. Він функціонує з квітня 2013 року. Відтоді тут налагодили тісну співпрацю з усіма ланками, скоординувати роботу всіх профільних структур. Контактний центр плідно співпрацює з громадськими організаціями, учасниками бойових дій, волонтерами, іншими соціальними групами. Це допомагає надавати консультації адресно та вичерпно.