Кабінет Міністрів України затвердив особливості ведення Електронного реєстру листків непрацездатності
Повернутись
Цікаве на цю тему:
- Канів отримав чергову партію ліків на суму понад мільйон гривень
- ЮНАКУ, ЩО ПЕРЕБУВАЄ В РЕАНІМАЦІЇ ПОТРІБНА ТЕРМІНОВА ДОПОМОГА!
- З 19.08.2016 канівці мають можливість безкоштовно отримати ліки!
- Благодійний Фонд «Фарм Варта» передав Каневу чергову партію ліків
- Співпраця з благодійним фондом «Фармварта»
- Міська громада отримала чергову партію ліків
- Благодійний фонд
- Звіт тимчасової контролюючої комісії при виконавчому комітеті Канівської міської ради з питань взаємодії з Благодійною організацією «Благодійний фонд ФАРМВАРТА»
- Чому в Каневі немає цілодобової аптеки – цікавилися депутати на сесії міської ради
Канівське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Черкаській області повідомляє:
Кабінет Міністрів України затвердив особливості ведення Електронного реєстру листків непрацездатності. У тестовому режимі система запрацює вже у квітні цього року.
Це дозволить навести лад в системі та посприяє боротьбі з корупційними та шахрайськими схемами, через які лікарняний можна було просто купити. Електронний реєстр листків непрацездатності принесе більше прозорості та відкритості в процесі видачі лікарняного. Спростить порядок отримання та позбавить від непотрібних папірців. Все що буде необхідно - це смартфон, ноутбук або електронний планшет.
Підробити такий лікарняний буде практично неможливо.
Система зможе моніторити кожен листок непрацездатності та визначити лікаря, який його видав, і на яких підставах це було зроблено. Це дозволить автоматизувати процес і дасть можливість відстежити оформлення лікарняного на всіх етапах.
Фонд соціального страхування України та Пенсійний фонд України погодили порядок та технологію інформаційної взаємодії щодо ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього. Відповідний протокол обміну даними підписано між Фондом соціального страхування та Пенсійним фондом.
Документ визначає структуру, формат відомостей та вимоги до їх контролю, процедуру взаємодії інформаційних систем Пенсійного фонду та Фонду соціального страхування в процесі обміну інформацією, в обсязі, необхідному для проведення перевірки обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності застрахованим особам, надання матеріального забезпечення, страхових виплат та соціальних послуг.
Кожен лікар, який видає лікарняний повинен підписати документ своїм цифровим підписом. Через реєстр Пенсійного фонду дані будуть передаватися до Фонду соціального страхування, за рахунок коштів якого здійснюється надання допомоги по тимчасовій втраті непрацездатності.
Це дозволить нам суттєво збільшити ефективність контролю за використанням коштів Фонду та упередити їх нецільове використання.