Цікаве на цю тему:
- Роз’яснення щодо створення та функціонування ОСББ
- До уваги споживачів електричної енергії!
- Ощадбанк знизив ставки за «теплими» кредитами для ОСББ
- Що не впливає на оформлення субсидії
- Повідомлення про намір КП “Управління ВКГ» здійснити зміну діючих тарифів з централізованого водопостачання, водовідведення та встановити тарифина послуги з постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньо будинкових систем)
- Приватизаційний аукціон з продажу об’єкту комунальної власності
- Оголошується конкурс з відбору виконавців послуг з виконання робіт із землеустрою на земельні ділянки розташовані в м. Каневі Черкаської області, по яким пропонується здійснити продаж права власності на земельних торгах
- Оголошено конкурс по здачі в оренду нежитлових приміщень
- Перелік заходів інвестиційної програми по Канівському комунальному підприємству теплових мереж на 2017 рік
Наступного місяця споживачі електричної енергії отримають рахунки за спожиту електроенергію з оновленою інформацією.
Зокрема, квитанції міститимуть дані у більш упорядкованому та спрощеному вигляді.
Відтепер у квитанції можна знайти телефони усіх довідкових служб підприємства. Серед них і два нові мобільні номери кол-центру (073 7818787 та 067 6904848). На них згодом можна буде передавати показники лічильників через смс. Наразі мобільний зв'язок використовуватимуть лише у голосовому режимі.
До кол-центру часто звертаються абоненти з проханням розтлумачити рахунок, і йдеться не про показники чи тарифи, а візуальне сприйняття «платіжки», люди не розуміли частини інформації, деяка дублювалася, - говоритьначальник кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» Наталія Негода. – Переконані, що новий рахунок буде більш зрозумілим нашим споживачам..
Крім того, нова «платіжка» буде з QR-кодом для швидкої оплати через мобільний додаток Privat24. А у найближчий місяць, обіцяють у службі інформаційних технологій, споживачам нададуть можливість залишати повідомлення на автовідповідач,о чікуючи на розмову з оператором кол-центру. Нагадаємо, на підприємстві також працюють над створенням особистого кабінету споживача.
Удосконалення роботи з абонентами на підприємстві почалося з приходом нового керівника Олега Самчука. Він - за ефективну та прозору роботу кожного підрозділу товариства.
Крім того, кол-центр надалі прийматиме пропозиції від громадян щодо формату оновленої розрахункової квитанції.
ДОВІДКИ КОНСУЛЬТАЦІЇ СПОЖИВАЧІ МОЖУТЬ ОТРИМАТИ ЗА ТЕЛЕФОНАМИ:
КОЛ-ЦЕНТР (цілодобово) - (0472)338787, (073)7818787, (067)6904848, покази лічильників, консультації;
ІКЦ (9.00-16.00) - (0472) 33-57-44, розгляд скарг та звернень;
Черкаський РЕМ (7.30-16.45 ) - (0472) 356511, 395370, 395595, 395310, консультації, покази лічильників.