У Канівському центрі ПМСД планується запровадити корпоративний телефонний зв'язок


Повернутись

Вже найближчим часом будуть введені в дію корпоративні робочі телефонні номера для лікарів Канівського центру ПМСД та доведені до відома населення через інформаційні ресурси.

- Зараз, до лікаря телефонують з будь-якої причини. Однак під час прийому він повинен приділити увагу саме пацієнту, який прийшов до нього на прийом, - зазначила Наталія Горьова.

Відтак, після запровадження корпоративної системи зв’язку у Канівського центру ПМСД з’явиться можливість не тільки розвантажити сімейних лікарів, а й оперативно реагувати на дзвінки від пацієнтів, які надходитимуть саме під час прийому. Такі дзвінки, у разі неможливості лікаря відповісти, будуть переадресовуватися на реєстратуру медичного закладу і фіксуватимуться у спеціальній електронній базі для подальшого реагування.

 

  Друк статті