Понад 2000 одиниць поштової кореспонденції надійшло до виконкому за І півріччя


Повернутись

Серед рішень, ухвалених в ході засідання виконавчого комітету Канівської міської ради 5 липня ц.р., «виконкомівці» заслухали та взяли до відома інформацію про стан виконавської дисципліни у виконавчому комітеті Канівської міської ради за I півріччя ц.р.

За відомостями, поданими начальником відділу контролю Юлією Препіяло, протягом І-го півріччя ц.р. до виконавчого комітету Канівської міської ради надійшло 2022 одиниці поштової кореспонденції. Серед якої:  951 лист від органів влади вищого рівня, в тому числі, Черкаської обласної державної адміністрації, 1071 - місцевої кореспонденції. На контроль взято 192 документи.

- На постійному контролі виконавчого комітету перебувають Укази Президента України, Постанови та Розпорядження Кабінету Міністрів України та Постанови Верховної Ради України, - зауважує Ю.Препіяло. - Також у першому півріччі ц.р. було взято на контроль: 24 розпорядження голови Черкаської ОДА, 14 доручень голови Черкаської ОДА, 2  протокольних доручення засідань колегій Черкаської ОДА.

Натомість структурними підрозділами виконавчого комітету протягом І-го півріччя ц.р. було підготовлено та відправлено в центральні органи виконавчої влади, обласні управління, установи та організації 1377 документів, із них 459 листів безпосередньо на виконання документів в облдержадміністрацію.

Окрім того, за звітний період було видано 357 розпоряджень міського голови. Відбулося 15 засідань виконавчого комітету Канівської міської ради, на яких було прийнято 195  рішень. Також за 6 місяців ц.р. відбулося 8 засідань сесій Канівської міської ради, в ході яких було ухвалено 256  рішень.

За результатами аналітичних довідок та моніторингу, наданого управлінням документообігу та контролю Черкаської ОДА, Канів має задовільну оцінку стану виконавської дисципліни. Утім, для його покращення в першому кварталі ц.р. для спеціалістів структурних підрозділів виконавчого комітету було проведено семінар з питань документообігу, контролю, питаннях звернень громадян та по доступу до публічної інформації, а в ІІІ кварталі ц.р. планується здійснення перевірки щодо забезпечення організації діловодства, планування роботи та стану виконавської дисципліни в управліннях та структурних підрозділах виконавчого комітету Канівської міської ради та, за необхідності, надання методичної допомоги.

  Друк статті