Чи будемо взимку з теплом? Залежить від кожного з нас


Повернутись

Цікаве на цю тему:

Опалювальний сезон, що пройшов, ще раз показав, якщо добре підготуватись до зими то місто не відчує катаклізмів і нас обійдуть аварійні ситуації.

Загалом, завдяки аномально теплій зимі наше підприємство спожило газу в цьому опалювальному сезоні на 1 459,801 м³ менше, ніж в минулому. Завдяки затвердженій Урядом методиці нам вдалося щомісячно перераховувати в сторону зменшення вартість тепла споживачам. Ці перерахунки проводились щомісячно в розмірах від 17 до 25 відсотків. Я щиро дякую споживачам, які вчасно і в повному об’ємі розрахувалися за надану послугу. Однак, не дивлячись на це, населення заборгувало за надані послуги 7,3 млн. грн., бюджет – 535 тис. грн. та госпрозрахункові підприємства 530 тис. грн.

Хочу підкреслити, що 430 канівчан мають борги понад 5 тис. грн.. на загальну суму 6,5 млн. грн.

В цьому році через пандемію та пов’язаний з нею карантин ми з запізненням на 1 місяць провели гідравлічні випробування тиском в мережах в півтора рази більшим від робочого. Виявлено 14 серйозних пошкоджень теплових мереж: 3 в південно-західному районі, всі інші в центральній частині міста, в тому числі 2 на центральній теплотрасі. Для їх ліквідації необхідно придбати труб різних діаметрів та запірної арматури на 1,3 млн. грн.

Планове технічне обстеження котла на центральній котельні виявило необхідність заміни 60 труб заднього екрану. Вартість робіт складає 100 тис. грн.

Крім цього необхідно виконати роботи по інвестиційній програмі на суму 1,7 млн. грн.(матеріали є частково закуплені). 

Станом на 20 червня вже виконано роботи по ліквідації 4-х поривів тепломереж та завершено роботи по облаштуванню тепломережі до буд. № 41 по вул.. Енергетиків по інвестпрограмі. Щоб продовжити роботи по підготовці теплових мереж до опалювального сезону необхідні обігові кошти, яких, на жаль, підприємство не має. Основна причина такого стану – це недолуга політика нашого Уряду в період пандемії коронавірусу.

Як наслідок, проплати населення, бюджетнх установ та інших споживачів за отримані послуги в травні зменшились в порівнянні з минулим роком майже в шість разів, ще гірша ситуація складається в поточному місяці.   Я розумію кожного з вас, знаю, що під час карантину зменшились доходи кожної сім’ї, кожного з вас, але й ви мене зрозумійте – без вашого розуміння ситуації, без вашої допомоги підприємство не в змозі належним чином підготуватись до опалювального сезону.  А зима буде.

Сьогодні підприємство готове співпрацювати з кожним, ми маємо можливість реструктуризувати борги на термін до 60 місяців, потрібна тільки добра воля кожного.

також хочу принести свої вибачення мешканцям міста за тимчасові незручності в зв’язку з початком ремонтних робіт на теплових мережах. І хочу запевнити вас, що ми зробимо все, щоб провести їх оперативно і забезпечити відновлення благоустрою на належному рівні.  

Директор Канівського КПТМ Василь КОЛОМІЄЦЬ

 

Коментар Канівського міського голови Ігоря Ренькаса:

Попри те, що зараз літо керівник Канівського КПТМ порушує дуже важливі й актуальні питання. Як говорить народна мудрість – готуй сани влітку. Але скажу навіть більше. З такими ж проблемами до мене звертаються й директори інших комунальних підприємств. «Управління ВКГ», «ЖЕК» теж мають суттєві заборгованості від населення. Розумію, що до карантину та його наслідків багато хто був не готовий, але давайте думати реально. Лише тепломережа недоотримала від населення більше 7 мільйонів гривень. І якщо наслідки цієї недостачі ми відчуємо лише взимку, то проблеми з водою чи з тим же вивезенням сміття можуть виникнути вже завтра.

Не хочу нікого лякати, однак наполегливо прошу – не ігноруйте квитанції! Розраховуйтеся за спожиті послуги вчасно. Маєте тимчасові проблеми – зверніться до адміністрації підприємства. У кожній ситуації можна знайти вихід – чи це буде реструктуризація боргу чи, можливо, надання допомоги.

Зі свого ж багаторічного досвіду на посаді керівника знаю, ті, хто найбільше потребує соціальних гарантій - наші бабусі й дідусі - щойно отримали пенсію, відранку стоять в черзі, аби віддати свої кревні і вчасно розрахуватися за комунальні послуги. Щоб не бути в «чорному» списку боржників. Бо соромно!

Я розумію, що у людей багато претензій до роботи в житлово-комунальному секторі. І, повірте, ми щоденно працюємо над цим. Але успіх залежить і від кожного з вас – від вчасно оплачених послуг, які, власне, і йдуть на придбання тих же матеріалів і запчастин для проведення ремонтних робіт, на модернізацію та осучаснення обладнання тощо.

Вважаю, що все місто не може страждати від окремих людей, які несумлінно ставляться до своїх зобов’язань. Відтак, будемо приймати якісь важелі впливу. Зокрема, аналізувати дані всіх комунальних підприємств щодо боржників. Переконаний, що це одні й ті ж люди, одні й ті ж житлові будинки. В такому разі, будемо вимушені враховувати це при виборі адреси для ремонту наступної дороги на вулиці, облаштування освітлення чи проведення благоустрою…

До того ж, при початку опалювального сезону будемо враховувати заборгованість окремих будинків за надану послугу теплопостачання та підключати їх в останню чергу. Ми всі разом не хочемо, щоб у Каневі ситуація складалась як у Смілі, Шепетівці, Новому Роздолі чи інших населених пунктах…

Постанови Уряду в умовах карантину захистили жителів від несплати пені за несвоєчасні розрахунки з комунальними підприємствами. Однак ми всі разом повинні усвідомити, що ці «постанови» не відремонтують нам теплотраси, не розрахуються за електроенергію, яка потрібна для подачі води в кожну оселю, не вивезуть сміття. Все це зможуть зробити підприємства – надавачі послуг за реальні гроші, в тому числі, кожного з нас, отримувачів цих послуг.

  Друк статті