Депутати заслухали звіт директора КП «Агенція розвитку Канівської громади»


Повернутись

Директор комунального підприємства «Агенція розвитку Канівської громади» Ілля Труфанов звітувався про свою роботу перед депутатами міськради в ході останнього засідання сесії, що відбулася 25 лютого ц.р.

Нагадаємо, КП «Агенція розвитку Канівської громади» було створено рішенням Канівської міської ради 30 червня 2020 р. на базі існуючого КП «Туристично-інформаційний центр міста Канева», зберігши при цьому функції туристично-інформаційного центру як одного з ключових напрямків роботи Агенції.

«Оскільки одним із основних завдань є сприяння розвитку туристичної діяльності, розробка та просування туристичних продуктів, Агенцією розвитку було відновлено  роботу Туристично-інформаційного центру. Незважаючи на невисокий показник відвідуваності Канівської громади в 2020 році, в зв’язку з епідемією COVID-19, ТІЦом було надано 213 консультацій туристам та гостям міста, провели 8 безкоштовних екскурсій на позашляховиках для дітей віком до 16 років, проведено тестові екскурсії новими маршрутами для 118 осіб.

Для напрацювання бази екскурсоводів розробили програму навчання екскурсоводів, частково розробили пішохідні, велосипедні та автомобільні маршрути та цикл цікавих індивідуальних квест-маршрутів для туристів. Організовано майстер-клас «Ковток мистецтва і вина» в майстерні Галини Морозової.

Налагоджено співпрацю з київськими та черкаськими готелями, хостелами та туристичними агенціями для реклами Канева, з Канівським природним заповідником та ГРК «Княжа Гора». Агенцією розвитку було ініційовано створення вело-готелів на базі ГРК «Княжа Гора» та КП «Авто-ріка», осередку зеленого туризму. в с. Михайлівка, залучили спеціалістів до створення медіа контенту (м. Київ) для зйомок промовідео про Канів на волонтерських засадах, долучились до створення кемпінгу на базі ГРК «Княжа Гора».

Агенція розвитку виступила співорганізатором запливу «Байда. Натуральна заруба», спільно з відділом культури провели відеозйомку роликів до свят під час карантину, організували зйомки двох програм про Канів в рамках проєкту «Мандри країною» (відео переглянуло 116 тис. осіб) та «Гастротури Україною» (на стадії монтування).

Агенцією розвитку організувано та проведено конкурс «Канів - магніт твого серця» в результаті якого було виготовлено магніти, які разом з іншою сувенірною продукцією (плакати, чашки, магніти, торби тощо) можна придбати в офісі Агенції.

Для промоції та популяризації Канева як туристичного було створено дизайн наліпок на транспорт з QR-кодом для популяризації сайту https://kanivtur.info/tourism, розміщено інформацію про Канів на загальноукраїнських та зарубіжних інтернет-порталах, розроблено проекти інформаційних стендів для розміщення в готелях, хостелах, АЗС на території Київської та Черкаської областей, відзнято фотоматеріали для розміщення на інтернет-порталах, реклами туристичних маршрутів, розміщення на сувенірній продукції.

Для висвітлення інформації про діяльність КП «Агенція розвитку Канівської громади» було створено сторінки в соціальних мережах Інстаграм та Фейсбук. Задля розвитку команди взяли участь у чотирьох всеукраїнських форумах від Державної агенції розвитку туризму та спецпроєкті IGOTOWORLD «Місто за вікенд».

Проводилася робота з напрацювання заходів на 2021 рік: підготували до запуску прокат велосипедів, розробили концепцію та розпочато реалізацію проєкту «Літній авто-кінотеатр», розпочато підготовку до створення (проведення) еко-фестивалю разом з ГРК «Княжа Гора», підготовлено відео-матеріал про відпочинок на Дніпрі до літнього сезону 2021 року», - йдеться в тексті звіту.

  Друк статті