Секрети системного розвитку туристичної галузі розкривав у Каневі експерт із Німеччини Ганс Ульріх Трозіен
Повернутись
Цікаве на цю тему:
- Зi cтолицi до Канева знову можна доїхати Дніпром на «ракеті»
- Зелений туризм
- Запрошуємо відвідати семінар з актуальних питань організації та ведення бізнесу в сфері зеленого туризму
- Як розвивати в Каневі туризм – радилися на засіданні робочої групи
- Туристична садиба – з нуля до успіху
- Розвиток туризму в Каневі: «Королівська криниця», набережна Дніпра та «Туристично-інформаційний центр»
- Запрошуємо взяти участь у Міжнародному туристичному тижні в Одесі
- Подорожуємо по безвізу: запитання – відповідь
- «Тато, мама, я – туристська сім’я»: на березі дренажного каналу відбувся туристський зліт
Українці почали цікавитися своєю історією, своїм корінням, звертають увагу на те, що залишилося у спадок. І тут канівці не стоять осторонь. Все активніше пішли розмови про туристичний потенціал, про розвиток зеленого туризму, про фестивалі та відпочинок в нашому мальовничому місті.
Однак, перелічені вище перші здобутки можуть дуже швидко припинитися, якщо не буде системного розвитку туристичної сфери. І, не стільки за рахунок державної підтримки, як за рахунок об’єднання зусиль самих учасників туристичної галузі. Саме питанням взаємодії бізнесу та влади, досягненню спільних результатів та вибору загальної політики і була присвячена робоча зустріч з фахівцем із туризму, експертом асоціації DEHOGA та автором концепції розвитку міста Батумі Гансом Ульріхом Трозіеном
Пан Трозіен просуває ідею створення об’єднання гравців туристичного сектору в Україні за зразком німецької DEHOGA - організації роботодавців в сфері готельного та ресторанного бізнесу у Німеччині, сумарний річний оборот членів якої сягає понад 60 млрд євро.
Під час зустрічі Ганс Ульріх Трозіен відмітив потенціал міста та зацікавленість міської влади в розвитку туризму. Серед основних порад експерта:
1) виявити лідера серед представників бізнесу, який зможе об'єднати навколо себе учасників туристичного ринку та створити асоціацію;
2) поширювати інформацію про туристичні можливості міста, участь у виставках, обмін між учасниками туристичного ринку;
3) розповсюджувати флаєри, буклети, листівки про місто;
4) розвивати інформаційні сайти міста;
5) провести інвентаризацію житла для бюджетного перебування туристів;
6) раціонально використовувати водні ресурси: кав'ярні на воді, розвиток водного транспорту, водний спорт.
Головний меседж зустрічі: "Навчитися правильно і максимально повно використовувати вже існуючі можливості. І лише потім переходити до подальших покращень".