Цікаве на цю тему:
- Зi cтолицi до Канева знову можна доїхати Дніпром на «ракеті»
- Зелений туризм
- Запрошуємо відвідати семінар з актуальних питань організації та ведення бізнесу в сфері зеленого туризму
- Як розвивати в Каневі туризм – радилися на засіданні робочої групи
- Туристична садиба – з нуля до успіху
- Розвиток туризму в Каневі: «Королівська криниця», набережна Дніпра та «Туристично-інформаційний центр»
- Запрошуємо взяти участь у Міжнародному туристичному тижні в Одесі
- Подорожуємо по безвізу: запитання – відповідь
- «Тато, мама, я – туристська сім’я»: на березі дренажного каналу відбувся туристський зліт
Конкурсною комісією визначено концепцію відеоролика про місто Канів, сюжет якої найбільше відповідає поставленій меті та завданням конкурсу, інформують в управлінні економічного розвитку.
Нагадаємо, відповідно до рішення виконавчого комітету Канівської міської ради «Про проведення міського конкурсу на кращу концепцію відеоролика про місто Канів» з 1 березня ц.р. проводився відкритий творчий конкурс на визначення концепції відеоролика про Канів, який буде спрямований на формування позитивного образу міста серед його жителів, так і за його межами, презентацію його культурного, історичного, туристичного, промислового, наукового потенціалу та використовуватиметься в міських промоційних акціях.
Відповідним рішенням було затверджено Положення про проведення конкурсу на кращу концепцію відеоролика про наше місто та затверджено склад конкурсної комісії для визначення переможців конкурсу.
Загалом на конкурс концепцій надійшло чотири пропозиції:
- «Проморолик про місто Канів»;
- «Канів. Чотири сезони»;
- «Канів. Місто у серці»;
- «Вело-подорож у Канів».
- Серед конкурсантів були як професіонали, так і аматори. Ми щиро вдячні всім за розроблені концепції проморолику, - відзначають члени конкурсної комісії. - Кожен описав у своїй роботі своє бачення презентаційного проморолику Канева. Деякі роботи містили високопрофесійні технічні деталі та перелік необхідних умов для створення достойного продукту. В інших, на жаль, не був розроблений сценарний план, що не дало можливості членам конкурсної комісії зрозуміти сюжетну лінію роботи і порушувало умови конкурсу. Ми розуміємо, що професіоналам кіно потрібна свобода творчості. Відтак, для неупередженого відбору концепції до складу конкурсної комісії було запрошено професійних режисерів, сценаристів, кінокритиків з Києва та Львова. Щиро дякуємо учасникам конкурсного журі за безкоштовну працю, критику, поради, до яких ми обов’язкового прислухалися і враховували в ході відбору переможця.
Тож, за результатами роботи конкурсної комісії з мінімальним відривом перемогу здобула конкурсна робота з початковою назвою «Велоподорож у Канів» як концепція, яка найбільше відповідає заявленим вимогам.
Переможець Конкурсу на кращу концепцію відеоролика про місто Канів – аматорка О. Бондаренко (місто Київ). В своїй концепції автор очима молодої подорожуючої пари передає красу, пізнає таємницю та піддається магії мудрого, але не старого Канева. Весь сюжет переплетений лінією кохання, краси та молодої енергії…