Щодо самовільного приєднання до систем централізованого комунального водопостачання та водовідведення


Повернутись

Цікаве на цю тему:

Адміністрація КП "Управління ВКГ" завжди радо допоможе кожному з питань водопостачання та водовідведення. Сплата за використану воду є важливою складовою підтримки якісного водопостачання та забезпечення надійної роботи водоканалу, який є частиною критичної інфраструктури держави.
Тому КП «Управління ВКГ» звертає увагу, що згідно Розділу. 4 „Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України” не допускається будь-яке самовільне приєднання об’єктів водоспоживання до діючих систем централізованого питного водопостачання та централізованого водовідведення (включаючи приєднання до будинкових вводів, внутрішньобудинкових мереж або до мереж споживачів).
Споживачі, у яких виявлено порушення, відповідно до цього пункту підлягають відключенню від системи централізованого питного водопостачання та/або централізованого водовідведення, а витрати на від’єднання/приєднання оплачуються цими споживачами.
При виявленні вищевказаних порушень нараховуються витрати води за пропускною спроможністю водопровідного вводу при швидкості руху води в ньому 0,7 м/с та дією повним перерізом цілодобово або з урахуванням графіка подачі води. Розрахунковий період при самовільному приєднанні встановлюється з дня початку такого приєднання. Якщо дату початку самовільного приєднання виявити неможливо, то період самовільного користування становить тридцять діб.
Наприклад, при пропускній спроможності труби вводу діаметром 15 мм при дії її повним перерізом на протязі 24 год./добу при швидкості руху води 0,7 м/сек. один календарний місяць витрати води становлять 320,47 м3.
У грошовому виразі згідно діючих тарифів плата складає:
За водопостачання: 37,20 грн.* 320,47 м3 = 11921,48 грн.
За водовідведення: 26,4 грн * 320,47 м3 = 8460,41 грн.
Разом: 20381,89 грн.
Отже, власники (користувачі, орендарі) домоволодінь та квартир, які мають самовільні приєднання до систем централізованого комунального водопостачання та водовідведення чи самовільно користуються послугами водоканалу, КП «Управління ВКГ» запрошує Вас до абонентного відділу для вирішення проблемних питань та усунення порушень в добровільному порядку без нарахування та сплати додаткових коштів. Термін добровільного звернення - до 30 вересня 2023 р.
При виявленні порушень КП «Управління ВКГ» користувачі притягуватимуться до відповідальності.
Зверніть увагу: перешкоджання в доступі, недопуск представників водоканалу до домоволодіння вважається самовільним приєднанням!
На підприємстві зізнаються, часом у них виникають проблеми доступу контролерів до лічильників споживачів. Хтось не бажає пускати “чужу” людину до хати, комусь все одно. Інколи люди просто не знають хто такі контролери та яку роботу вони мають право виконувати.
Контролер – це співробітник комунального підприємства “Управління ВКГ”. Він контролює водопостачання і водовідведення, самовільне приєднання об’єктів водоспоживання до діючих систем централізованого питного водопостачання та централізованого водовідведення, а також роботу з лічильниками споживачів безпосередньо в місці їх встановлення. Тобто, в оселі споживача. Після цього контролер оформляє необхідні документи про результати обстеження.
Кожен контролер КП “Управління ВКГ” має посвідчення встановленого зразка. Прийшовши до домівки споживача, він має пред’явити його на першу вимогу абонента. Це посвідчення має вигляд “книжечки” з печаткою підприємства та підписом керівника. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: будь-яке посвідчення має термін дії – це дата, що вказана у графі «дійсне до». У справжнього працівника КП “Управління ВКГ” посвідчення не може бути прострочене.
Якщо у споживача виникають будь-які сумніви щодо особистості контролера, він може зателефонувати за номером (04736) 3-30-12 та перевірити інформацію про цього працівника.
У будь-якому випадку, недопуск контролера не вирішить ваших проблем, і ваш борг нікуди не подінеться. Відмова від співпраці тільки додасть більше клопоту як нашим працівникам, так і вам. Ми дуже просимо споживачів з розумінням ставитись до роботи наших контролерів та не провокувати конфліктні ситуації.
 
З повагою адміністрація КП "Управління ВКГ"
 
Диспетчерська служба тел.: (04736)3-30-26, +38(067)470-86-83
  Друк статті