Про проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами виконавчого комітету Канівської міської ради покладених обов′язків і завдань у 2016 році
Повернутись
Цікаве на цю тему:
- Про визначення уповноваженої особи (координатора) з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків
- Про графік проведення медичного огляду працівників підприємств, установ і організацій міста у 2016 році
- Про підготовку рішень міської ради
- Про скликання ІІ чергового засідання ІV сесії міської ради VIІ скликання
- Про скликання чергового засідання виконавчого комітету Канівської міської ради 03.08.2016
- Про комісію з жеребкування
- Про оголошення конкурсу на зайняття посад керівників комунальних закладів культури
- Про утворення тимчасової комісії для вивчення питань організації пасажирських перевезень в м. Канів
- Про робочу групу з розробки плану заходів щодо реалізації Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад»
від 11.01.2017 №18-к "Про проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами виконавчого комітету Канівської міської ради покладених обов′язків і завдань у 2016 році"
Відповідно до ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 17 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», наказу Головного управління державної служби України від 31.10.2003 року №122 «Про затвердження Загального порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов′язків і завдань»:
-
Затвердити графік проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами виконавчого комітету Канівської міської ради покладених на них обов’язків і завдань (далі –щорічна оцінка) в 2016 році:
-
для посадових осіб місцевого самоврядування VI категорії (спеціалісти) - з 13 по 17 лютого 2017 року;
-
для посадових осіб місцевого самоврядування V категорії ( начальники відділів в складі самостійних управлінь та відділів; начальники управлінь, відділів та служб; директор ЦСССДМ; адміністратор)- з 20 по 24 лютого 2017 року;
-
для посадових осіб місцевого самоврядування ІV категорії (заступник міського голови) - на засіданні виконавчого комітету 22 лютого 2017 року.3. Керівникам структурних підрозділів до 1 березня 2017 року подати начальнику відділу організаційно-кадрової та інформаційної роботи виконавчого комітету Ткаченку С. В. інформацію про проведення щорічної оцінки для підготовки узагальнюючої інформації.
-
2. Затвердити персональний склад посадових осіб місцевого самоврядування, роботу яких в 2016 році необхідно оцінити та провести їх щорічну оцінку, згідно з додатком.
-
Вважати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 16.01.2016 №14-к «Про проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами виконавчого комітету Канівської міської ради покладених на них обов′язків і завдань у 2015 році».
-
Контроль за виконанням розпорядження покласти на виконуючого обов’язки керуючого справами виконавчого комітету Святелика В.І.
Міський голова І.О.Ренькас
Виконуючий обов’язки керуючого справами В.І. Святелик
Додаток до розпорядження міського голови
від 11.01.2017 № 18-к
Список посадових осіб виконавчого комітету Канівської міської ради,
які підлягають щорічному оцінюванню виконання покладених на них обов′язків і завдань у 2016 році
№ |
ПІП |
1. |
Матінова Н.А. |
2. |
Риженко В.І. |
3. |
Правдзіва Н.М. |
4. |
Юрченко І.В. |
5. |
Парченко О.М. |
6. |
Довгань В.С. |
7. |
Кузькова І.В. |
8. |
Кособуцький М.А |
9. |
Ткаченко І.І. |
10. |
Іванова С.М. |
11. |
Ільєнко О.І. |
12. |
Скурихіна О.В. |
13. |
Сакун Л.М. |
14. |
Чиньонова Н.В. |
15. |
Салтикова О.І. |
16. |
Рикова С.Б. |
17. |
Коломієць К.В. |
18. |
Старовойт Г.М. |
19. |
Заварацька Т.О. |
20. |
Ліфер Л. О. |
21. |
Іванова Л.В. |
22. |
Тимошенко Н.О. |
23. |
Коріновська С.А. |
24. |
Ус Н.М. |
25. |
Каліновська Д.В. |
26. |
Ковтун І.Г. |
27. |
Артамонова Н.С. |
28. |
Діхтяренко О.В. |
29. |
Хоменко В.Ю. |
30. |
Литвин О.А. |
31. |
Бабанська Л.О. |
32. |
Яковіна Т.О. |
33. |
Внукова Н.В. |
34. |
Карпушенко А.В. |
35. |
Аулова В.В. |
36. |
Леонова А.А. |
37. |
Холодова І.Є. |
38. |
Сікан Л.А. |
39. |
Гусарова А.М. |
40. |
Тютюник О.А. |
41. |
Засенко С.І. |
42. |
Овчаренко В.Є. |
43. |
Воюцька В.В. |
44. |
Андрієнко К.Є. |
45. |
Хоміцька Н.В. |
46. |
Шимко О.В. |
47. |
Антонова А.М. |
48. |
Семенченко О.В. |
49. |
Стадник Т.П. |
50. |
Павлюк О.А. |
51. |
Краєвська І.С. |
52. |
Дончук О.В. |
53. |
Прошак О.О. |
54. |
Сокур І.В. |
55. |
Диренко І.В. |
56. |
Біц І.І. |
57. |
Артюк Л.А. |
58. |
Голда Н.А. |
59. |
Яворська В.Є. |
60. |
Пилипенко А.Г. |
61. |
Карпушенко Г.Г. |
62. |
Руденко Т.І. |
63. |
Труфанова О.Г. |
64. |
Ткаченко С.В. |
65. |
Лісова Н.О. |
66. |
Карпушенко В.В. |
67. |
Лебедєва Л.І. |
68. |
Костенко Н.Г. |
69. |
Куча В.В. |
70. |
Шишка В.А. |
71. |
Єфіменко Н.О. |
72. |
Савченко А.Ю. |
73. |
Жорнова О.О. |
74. |
Проняєва О.Л. |
Виконуючий обов’язки керуючого справами В. І. Святелик