Графіки прийому громадян у сервісних центрах територіальних управлінь залишаються незмінними
Повернутись
Цікаве на цю тему:
- «Щасливі діти – міцна країна»: діти-переселенці проходять курс тренінгів з психологічної підтримки
- Інваліди з вадами зору отримуватимуть пільги на житлово-комунальні послуги
- У територіальному центрі відсвяткували Водохреща
- Чорнобильці 1-ї і 2-ї категорій один раз на рік мають змогу безкоштовного проїзду до будь-якого пункту України
- Захисники України мають змогу отримати одноразову матеріальну допомогу
- У Канівському територіальному центрі відзначили свято Великодня
- З 1 травня ц.р. впроваджено новий порядок надання субсидій
- Канівський РАЦС інформує про права дитини
- Канівський РАЦС звертає увагу на проблему несплати аліментів на утримання дітей
Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області інформує про те, що графіки прийому громадян у сервісних центрах територіальних управлінь залишаються незмінними.
Нагадаємо, Кабінет Міністрів України ухвалив 11 березня ц.р. Постанову № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19».
Документ передбачає запровадження карантину з 12 березня до 3 квітня 2020 року на усій території України. Терміни карантину можуть бути змінені в залежності від епідеміологічної ситуації в країні.
Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області інформує про те, що графіки прийому громадян у сервісних центрах територіальних управлінь залишаються незмінними.
Водночас повідомляємо про можливість вирішити більшість питань без особистих візитів, скориставшись онлайн-сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України, зокрема:
-
подати заяву про призначення пенсії в «один дотик»;
-
отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
-
перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»), розраховані автоматично за даними персоніфікованого обліку з 1998 року;
-
провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
-
подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
-
подати звернення (пропозицію тощо);
-
активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії;
-
сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).
Для вирішення індивідуальних питань пропонуємо телефонувати за номерами «гарячих ліній» головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області:
(0472) 36 08 01 – для цивільних пенсіонерів;
(0472) 54 43 55 – для пенсіонерів силових структур.
Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області закликає громадян України бути обережними та дотримуватись рекомендацій, які викладені на створеній Урядом інформаційній сторінці: «Що треба знати про новий коронавірус?».