Пенсійний фонд України запустив власний мобільний додаток


Повернутись

Як повідомляє пресслужба ПФУ, відтепер громадяни мають можливість доступу до електронних сервісів фонду у зручному форматі зі смартфонів та планшетів. Нині застсунок працює у тестовому режимі.

Проєкт «Пенсійний фонд України у смартфоні» розроблено для розвитку системи надання електронних послуг «Е-пенсія» та забезпечує максимально зручну та оперативну взаємодію громадян з Пенсійним фондом України, - повідомили у ПФУ.

На першому етапі мобільний застосунок доступний для користувачів смартфонів на базі платформи Android (для версії, починаючи з 4.4 (KitKat), далі – для IOS (починаючи з IOS 11).

Мобільний додаток «Пенсійний фонд» надає:

  • користування електронними послугами Фонду з мобільних пристроїв;
  • доступ усіх працюючих (застрахованих осіб) до інформації, яка міститься в електронній обліковій картці соціального страхування, яка міститься у Реєстрі застрахованих осіб щодо анкетних даних, заробітної плати та інформації щодо надбаного страхового стажу;
  • захист прав застрахованих осіб шляхом контролю за сплатою страхувальниками страхових внесків;
  • доступ пенсіонерів до даних електронної пенсійної справи;
  • оперативний доступ до Електронного реєстру листків непрацездатності.

Крім того, застраховані особи мають можливість переглядати відомості з Реєстру застрахованих осіб (анкетні дані, надана роботодавцем (страхувальником)інформація про заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж). Пенсіонерам доступний перегляд відомостей з електронної пенсійної справи.

Також користувачі можуть переглядати стан опрацювання звернень до Пенсійного фонду України, в тому числі прикріплених до звернень документів Крім того, доступні верифікація документів, довідок, сформованих в особистому електронному кабінеті та отримання і перегляд повідомлень від Пенсійного фонду України.

Найближчим часом будуть реалізовані наступні можливості: подання документів для призначення/ перерахунку пенсій в один дотик (Е-пенсія); зміна параметрів інформування; запис на прийом у відділи обслуговування; перегляд електронних листків непрацездатності по застрахованій особі; подання запитів на формування електронних листків непрацездатності застрахованою особою; погодження щодо реєстрації електронних листків непрацездатності по зверненню страхувальників, - анонсували у ПФУ.

Щоб скористатися сервісом, необхідна наявність ключа кваліфікованого електронного підпису (який раніше називався ЕЦП):

  • доступний повний набір можливостей;
  • або попередня реєстрація на вебпорталі Фонду через веббраузер за допомогою логіну та паролю.

У цьому випадку особисті дані користувача не використовуються при формуванні довідок, виводиться лише затребувана інформація.

 

  Друк статті